מרקל פולץ נפצע, סובל מנקע בקרסול

מרקל פולץ
מרקל פולץ | AFP

הבחירה מספר 1 בדראפט נפגע במהלך משחק בליגת הקיץ בלאס וגאס מול גולדן סטייט ווריירס. חברו בפילדלפיה ג'ואל אמביד צייץ: "אל תעשה לנו את זה". וגם: טריפל-דאבל לבול בהפסד לסלטיקס, טייטום כיכב

קבוצות: פילדלפיה 76
(גודל טקסט)
 לילה נוסף (בין שבת לראשון) של ליגת הקיץ בלאס וגאס הסתיים, ובמוקד ניצב דווקא אירוע פחות נעים – פציעתו של מרקל פולץ, מי שנבחר ראשון בדראפט על ידי פילדלפיה ובמהלך משחק הקבוצה מול גולדן סטייט ווריירס נפגע ברגלו ונאלץ לנטוש את הפרקט.


פולץ ירד לחדרי ההלבשה לקבלת טיפול וקבוצתו הבהירה מיד כי הוא לא ישוב לשחק היום, ולאחר בדיקה ראשונית עולה כי הוא סובל מנקע בקרסול שמאל, דבר שישבית אותו בתקופה הקרובה. זה קרה כאשר פולץ ניסה לחסום במהלך הרבע השלישי, אולם התנגש בג'בארי בראון מהווריירס. לפני שנטש את המשחק קלע פולץ שמונה נקודות, 3 מ-12 מהשדה והוא הוסיף שני ריבאונדים, אסיסט וגם איבד שני כדורים.




מי שכלל לא נהנה לראות זאת דרך הטלוויזיה הוא הסנטר וחברו לקבוצה ג'ואל אמביד, שרשם בעונה האחרונה 31 משחקים בלבד בעקבות פציעות, ולאחר האירוע מיהר לצייץ: "לא, אל תעשה לנו את זה". לפחות הוא זכה לראות את קבוצתו מנצחת במשחק 93:95 את גולדן סטייט.

Oh no no no.. don't do this to us

— Joel Embiid (@JoelEmbiid) July 9, 2017


במשחק נוסף שנערך הלילה בווגאס, נרשם קרב מרתק בין בוסטון סלטיקס ללוס אנג'לס לייקרס שהסתיים ב-81:86 לזכות הירוקים.

לורנזו בול, הבחירה מספר 2 בדראפט שאיכזב בבכורה שלו אתמול בלייקרס, לקח פיקוד מן הפתיחה ואחרי שמונה דקות מאזנו עמד על שלוש נקודות, שני אסיסטים, שני כדורים חוזרים וחטיפה ועד סיום המשחק סיים עם טריפל דאבל מרשים של 11 נקודות, 11 כדורים חוזרים ו-11 אסיסטים.



 בול מול הסלטיקס. השכיח במעט את הבכורה הפושרת (AFP)

מנגד היה זה ג'ייסון טייטום שהוביל את בוסטון לניצחון בזכות 27 נקודות ו-11 ריבאונדים, משחק שלישי ברציפות שהוא מסיים בדאבל-דאבל בליגת הקיץ.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי