סי. ג'יי מיילס עובר לטורונטו, קרופורד יחתום במינסוטה

מיילס
מיילס | AFP

הפורוורד ינדוד מאינדיאנה שתקבל את קורי ג'וזף. הגארד בן ה-37 סירב להצעה מקליבלנד וירוויח 9 מיליון דולר אצל הטימברוולבס

(גודל טקסט)
העסקאות ב-NBA ממשיכות לקרום עור וגידים. בדיווחים בארצות הברית, הגארד-פורוורד סי. ג'יי מיילס יעזוב את אינדיאנה לטורונטו שתשלח לפייסרס את קורי ג'וזף. מיילס יחתום אצל הקנדים לשלוש שנים עבור 25 מיליון דולר.


*ג'מאל קרופורד יחתום במינסוטה טימברוולבס בחוזה לשנתיים בהן ישתכר 9 מיליון דולר. הגארד בן ה-37 עוזב את אטלנטה – אליה למעשה הועבר רק בשבוע שעבר – ובעונה הבאה ישתף פעולה עם ג'ימי באטלר, ג'ף טיג וטאג' גיבסון בקבוצה שמנסה לשוב למעמד הפלייאוף אחרי 13 שנים עקרות.


כזכור קרופורד עבר להוקס בטרייד, במהלך שאפשר לקבוצתו בעונה שעברה לוס אנג'לס קליפרס לצרף את גנילו גלינארי. בקיץ האחרון הוא היה מועמד למספר קבוצות בכירות ואף נטען כי יצטרף לקליבלנד קבאלירס, אולם כאמור הוא בחר בטימברוולבס שככל הנראה מאמנה טום תיבודו הציע לו דקות משחק משמעותיות.




* וושינגטון הבהירה כי תשווה את הצעת ברוקלין לאוטו פורטר כדי להשאיר את השחקן – משמע שגם הוויזארדס מוכנים לשדרג את חוזהו ולשלם לו 106 מיליון דולר לארבע שנים.


As expected, the Wizards have officially matched Otto Porter's max contract with the Nets, keeping him in Washington. pic.twitter.com/OSTkwNRbQZ

— Legion Hoops (@LegionHoops) July 9, 2017



*עסקה נוספת שצפויה להיסגר היא טרייד שבמסגרתו דמארה קארול יצטרף לברוקלין ואילו ג'סטין המילטון יעבור לטורונטו. בנוסף הנטס יזכו לבחירות בסיבוב הראשון והשני בדראפט 2018.


* בניו יורק ניקס מנסים להשתקם אחרי פיטורי הנשיא פיל ג'קסון וכעת מדווח כי מי שצפוי להחליפו בתפקיד הוא דייויד גריפין, שלאחרונה נפרד מקליבלנד אחרי שלוש שנים. הוא למעשה יקבל את תפקיד הג'נרל מנג'ר וכנשיא בפועל ישמש ככל הנראה סגן הנשיא הנוכחי סטיב מילס.


* צ'די אוסמן ישחק בקליבלנד בעונה הקרובה. הקאבלירס החליטו להשאיר את הגארד/פורוורד הטורקי, שנבחר בסיבוב השני  בדראפט 2015 על ידי מינסוטה ועבר בטרייד לסגנית האלופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי