קומישינר ה-NBA: נביא ילדים ישראלים ופלסטינאים לשחק ביחד

אדם סילבר
אדם סילבר | אודי ציטיאט

אדם סילבר הגיע לאירוע היסטורי לציון שיתוף הפעולה בין הליגה הטובה בעולם לאיגוד הכדורסל בישראל, כספי: "ישראל זה מקום לפיתוח המשחק" עוד השתתפו: פארקר, רובינסון והמנהלים המקצועיים של קליבלנד וסן אנטוניו

(גודל טקסט)

הקומישינר של ה-NBA אדם סילבר השתתף היום (שני) במסיבת עיתונאים חגיגית לרגל מחנה כדורסל ללא גבולות של הליגה הטובה בעולם הנערך בפעם הראשונה בישראל. עוד השתתפו באירוע: קפטן נבחרת ישראל עומרי כספי, שחקני העבר אנתוני פארקר ודייויד רובינסון, המנהלים המקצועיים של קליבלנד וסן אנטוניו ועוד אנשי כדורסל רבים.

סילבר: "היתה לנו הזדמנות לחנוך בירושלים מגרש כדורסל. זה נראה כמו מגרש אימונים ב-NBAזה יביא יחד ילדים ישראלים ופלסטינאים יחד לשחק במגרש כזה. כולם ישחקו יחד, יעסקו בספורט בלי עיסוק בדת. זה מסר ברור לצעירים כאן. זה מלמד את כולם את הערכים של הספורט, עבודה קשה וללא קשר לזהות".

קפטן נבחרת ישראל ושחקנה של גולדן סטייט ווריירס עומרי כספי: "אני שמח שהגיעו לכאן כמה מגדולי המשחק. פיפ"א זיהתה בישראל כמקום לפיתוח הכדורסל, נתנה לנו לארח את היורובאסקט. מקווה שיהיה כאן שבוע מהנה".

מחנה כדורסל ללא גבולות (אודי ציטיאט)
מחנה כדורסל ללא גבולות (אודי ציטיאט)

יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי: "איגוד הכדורסל מאושר לארח כאלה דמויות. זה קיץ מרגש עבורנו עם אירוח היורובאסקט. כדורסל עבורנו זה יותר מספורט, מאמינים שכל אדם גם אם לא יגיע ל-NBAמשחק הכדורסל יהפוך אותו לאדם טוב יותר".  

גל מקל, עומרי כספי ושמעון מזרחי (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי