תפתחו יומנים: פורסם לוח המשחקים המלא ב-NBA

קרי ודוראנט חוגגים אליפות
קרי ודוראנט חוגגים אליפות | AFP

ליגת הכדורסל הטובה בעולם תצא לדרך ב-17 באוקטובר ולראשונה בהיסטוריה אף קבוצה לא תערוך 4 משחקים ב-5 ימים. המשחקים הבולטים בפנים

(גודל טקסט)

הנהלת ה-NBA פרסמה הלילה (בין שני לשלישי) את לוח המשחקים המלא של עונת 2017/18. בעקבות הארכת העונה הסדירה בשבוע, לראשונה בהיסטוריה אף קבוצה לא תערוך ארבעה משחקים בחמישה ימים. לשם השוואה, בעונת 2014/15 היו 70 מקרים כאלה.

שחזור סדרת הגמר בשלוש העונות האחרונות בין קליבלנד לגולדן סטייט יתקיים ב-25 בדצמבר (מחזור הכריסמס), הווריירס ב-2 בנובמבר את סן אנטוניו של גרג פופוביץ' בשחזור גמר המערב מהעונה האחרונה.

בוסטון וקליבלנד, שתי פיינליסטיות המזרח, ייפגשו בערב הפתיחה ב-17 באוקטובר. קרב ענק נוסף באותו ערב יפגיש את הגלאקטיקוס של יוסטון עם האלופה, במה שעשוי להיות משחקו הראשון של עומרי כספי במדי הקבוצה מאוקלנד. ג'ימי באטלר, הפעם עם המדים של מינסוטה, יפגוש ב-9 בפברואר, את שיקגו, קבוצתו לשעבר. שחקנה החדש של יוסטון כריס פול יפגוש ב-15 בינואר את האקסית, לוס אנג'לס קליפרס.

גורדון הייוורד שעבר מיוטה לבוסטון לאחר שבע שנים מוצלחות ישחק נגד הג'אז ב-28 במרץ. ב-11 באפריל תשחק סן אנטוניו נגד ניו אורלינס במה שעשוי להיות המשחק האחרון של מאנו ג'ינובילי בעונה הסדירה.

עומרי כספי. ב-17 באוקטובר הוא מול יוסטון (טוויטר)
עומרי כספי. ב-17 באוקטובר הוא מול יוסטון (טוויטר)

כמו בשנים האחרונות יתקיימו גם מספר משחקים ברחבי העולם. ברוקלין תתמודד במקסיקו מול סן אנטוניו (7 בדצמבר) ומיאמי (9 בדצמבר) ופילדלפיה ובוסטון ייפגשו בלונדון (11 בינואר).

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי