למאר אודום: הטרייד מלייקרס לדאלאס גמר לי את הקריירה

אודום. קצת עזרה מחברים
אודום. קצת עזרה מחברים | צילום: Gettyimages

הפורוורד לשעבר מספר בראיון בארצות הברית מה גרם להתמכרות לסמים, שהובילה למנת יתר ואשפוז: "לא חזרתי לעצמי מאז המעבר, למדתי לחיות עם חרטות". השחקן יחתום ליום בלייקרס ויפרוש בצהוב-סגול

(גודל טקסט)

למאר אודום חווה את השש שנים הרעות בחייו, לאחר שהתמכר לסמים ואושפז במצב קשה בעקבות מנת יתר. הפורוורד לשעבר בן ה-37 התמוטט בחדר בית מלון בלאס וגאס ב-2015, סבל מבעיות קשות בכבד ובלב, ונשאר בחיים רק בעזרת מכונת הנשמה.

אודום עבר גמילה וכעת שחקנה של לוס אנג'לס לייקרס לשעבר מתחיל לשקם את חייו, שחוו אינספור טלטלות בשנים האחרונות. בראיון בארצות הברית, אלוף ה-NBA לשעבר מספר מתי החלה ההתדרדרות: "הטרייד ב-2011 מהלייקרס לדאלאס למעשה גמר לי את הקריירה. לא חזרתי לעצמי מאז המעבר. להיות בלוס אנג'לס, המבנה של הקבוצה, האנשים שהכרתי שם, היה כואב לעזוב. היו לי זכרונות אדירים בלייקרס, עם קובי ופאו. זו הייתה תקופה מיוחדת בחיי".

"בתום אותה עונה נשלחתי לדאלאס בטרייד לאחר שהפסדנו להם בפלייאוף", מספר השחקן לשעבר. "באותה השנה זכיתי בתואר השחקן השישי של העונה. העבירו אותי בטרייד לאחר שזכיתי בתואר הזה, מה יכולתי לעשות? למה להעביר אותי?".

הפורוורד לשעבר המשיך וחשף שהוא עשוי לחתום במהלך הקיץ בלייקרס ליום אחד, כדי שיוכל לפרוש במדים הצהובים-סגולים: "המשפחה שלי מצפה לכך שאפרוש כשחקן לייקרס יותר ממני. אני לא מתרגש יותר מדי מכך שמהללים אותי בגלל שאני חותם ליום אחד. אני מאוד ביישן בסופו של דבר. החתימה הזו היא בשביל הבן שלי, המשפחה שלי, המעריצים שלי, הם מאוד ישמחו מהיום הזה. זה עבורם".

למאר אודום.
למאר אודום. "זכרונות אדירים מהלייקרס" (gettyimages)

למרות מצב הרוח הטוב, לאודום יש חרטות על כך שהרס לעצמו כל סיכוי לחזור לשחק היום: "אני לא חוגג שאני לא משחק יותר. אלו החיים שלי, ולמדתי לחיות עם חרטות".

כמו כן, השחקן שזכה ברוקי השנה בתחילת הקריירה, מצטער על כך שלא הצליח לממש את הפוטנציאל בדאלאס: "חבל שזה לא הסתדר, כי אני חושב שיכולתי לפרוח ביחד עם דירק נוביצקי. יכולתי לנצל את הכשרון שלו ואת הכשרון שלי. חבל מאוד שלא הייתי בשיא שלי מבחינת משחק ומבחינה מנטאלית. לא יכולתי לשחק כמו שצריך". 

למאר אודום. הפנים אומרות הכל (gettyimages)
למאר אודום. הפנים אומרות הכל (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי