קליבלנד הודיעה: אייזאה תומאס מחלים מהפציעה, צפוי לחזור עד ינואר

אייזאה תומאס
אייזאה תומאס | אתר רשמי

סגנית אלופת ה-NBA עדכנה כי מצבו הרפואי של הגארד החדש השתפר. דוויין ווייד הגיע להסכם על התרת חוזהו משיקאגו בולס ומבוקש, גם מיאמי, סן אנטוניו ואוקלהומה הוזכרו כמועמדות לצרפו

(גודל טקסט)

קבוצות ה-NBA מתחילות השבוע את אימוניהן לקראת עונת 2017/18, אבל נראה שחלקן עדיין לא סיימו את מירוץ ההתחמשות. הלילה (בין ראשון לשני) הגיע דוויין ווייד להסכם על התרת חוזהו משיקגו בולס תוך שהוא מוותר על שמונה מיליון דולר מתוך 23.8 מיליון שהגיעו לו, ופתח גל של שמועות בנוגע לעתידו.

לפי הדיווחים בארצות הברית, המועמדת המובילה לקלוט את הכוכב בן ה-35 היא קליבלנד קאבלירס. לברון ג'יימס מעוניין להתאחד עם חברו מהתקופה במיאמי ובטוח שיוכל להוסיף ווינריות וניסיון במאבקי הפלייאוף.

חוזה המינימום שצריך להעניק לווייד עומד על 2.3 מיליון דולר ולפי פרסומים הקאבס מוכנים לשלם לו 2.5. גם מיאמי הוזכרה כמועמדת לקלוט אותו ומוכנה לשלם לאקס 4.2 מיליון. סן אנטוניו עשויה להוציא 3.3 ואוקלהומה יכולה לשלם את המינימום – 2.3.

ווייד. יגיע לאוהיו?
ווייד. יגיע לאוהיו? (AFP)

בתוך כך, סגנית אלופת ה-NBA שפכה אור על מצבו הרפואי של שחקנה החדש אייזאה תומאס. הקאבלירס עדכנו כי מצבו של הגארד השתפר, והתקווה היא שיחזור עד ינואר. "לאור ההתקדמות בהחלמת ירכו הימנית של אייזאה נראה שיחזור עד ינואר, הערכה נוספת תתבצע לאחר פתיחת העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי