הטריו המפלצתי הושלם: כרמלו אנתוני הצטרף לאוקלהומה סיטי

כרמלו אנתוני
כרמלו אנתוני | טוויטר

אחרי כמה ימים של דיווחים, הת'אנדר הודיעו על סגירתה של עסקת הענק במסגרתה הצטרף כוכב ניו יורק ניקס לווסטברוק וג'ורג'. פרסטי: "שחקן בעל כישרון ייחודי"

(גודל טקסט)
אחרי כמה ימים בהם עיכלו אוהדי ה-NBA את עסקת הענק, היום (שני) זה הפך לרשמי – כרמלו אנתוני עבר מניו יורק ניקס לאוקלהומה סיטי ת'אנדר תמורת אנס קאנטר, דאג מקדרמוט ובחירת הסיבוב השני של שיקאגו בולס בדראפט הקרוב.


אנתוני משלים בכך טריו מרשים העומד לרשותו של המאמן בילי דונובן, והוא מצטרף לראסל ווסטברוק, ה-MVP של העונה החולפת, ולפול ג'ורג' שהגיע הקיץ מאינדיאנה פייסרס. ג'נרל מנג'ר OKC סאם פרסטי מסר: "אנחנו מברכים את כרמלו על הגעתו לקבוצה. שחקן עם כישרון ייחודי כמו שלו הוא תוספת משמעותית לסגל שלנו".



בניו יורק השלימו עם עזיבת מי שהיה הפנים של הקבוצה בשנים האחרונות, והמועדון מהתפוח הגדול פרסם הודעת פרידה בחשבון הטוויטר הרשמי של הקבוצה: "יליד ניו יורק ואיש שגדל בניו יורק. אנחנו מודים לך על כל מה שעשית ונתת לעיר שלנו, לארגון ולאוהדים".


Done deal. #MelOKC#ThunderFWD@carmeloanthonypic.twitter.com/UcGtKc0Zak

— OKC THUNDER (@okcthunder) September 25, 2017

Born and bred New York, we thank you for what you've given to our city, organization, and fans. #Knickspic.twitter.com/FoTGdeL8mU

— NEW YORK KNICKS (@nyknicks) September 25, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי