עומרי כספי: גולדן סטייט תעזור לפתח את המותג שלי

עומרי כספי
עומרי כספי | טוויטר

שחקנה של גולדן סטייט התראיין לקראת העונה שבפתח: "יהיו לי הזדמנויות, אולי לא בכל לילה, אבל כשהן יגיעו אהיה מוכן". על התחושות: "אני נמצא באחד הארגונים הטובים בעולם, לא רק בספורט"

(גודל טקסט)

עונת ה-NBA מתקרבת בצעדי ענק וכלי התקשורת באוקלנד עוסקים גם במצבו של שחקנה החדש של גולדן סטייט, עומרי כספי. הפורוורד הישראלי התראיין בבלוג הפופולרי Golden State Of Mind וסיפר על התחושות לקראת העונה החדשה.

"אני לוקח בעיקר את הזריקות הפתוחות שיש לי, שלשות או לייאפים. אני כמעט לא זורק מחצי מרחק", סיפר כספי. "פה בגולדן סטייט יש אופי נהדר של השחקנים. כולם מבינים מי האיש החם באותו רגע וכולם עובדים בשבילו. זה מראה כמה נהדר המצב פה וזה מה שאני אוהב בקבוצה הזו".


התחושות להשתייך לגולדן סטייט
: "אני נמצא באחד הארגונים הטובים ביותר בעולם, לא רק בספורט. יש לי הזדמנות ללמוד מהמאמן סטיב קר והצוות שלו, ומהשחקנים פה. זה יעזור מאוד להתפתח. אני בן 29, ואני מרגיש שבנקודה זו של הקריירה שלי אני צריך לשים את עצמו בעמדה של ניצחון ולמידה בכל. אני רק צריך לעבוד קשה, לשמור על האוזניים פתוחות ולהשתפר כשחקן".


המטרות
: "הייתי כבר בכמה קבוצות טובות ובכמה קבוצות רעות. ואני יודע שבסוף כולם מדברים על הזכייה. אני אוהב את המשחק, אף פעם להרוויח יותר כסף לא היה השיקול המוביל מבחנתי. יכולתי להרוויח יותר כסף בקבוצות אחרות. אני רוצה להסתכל בסוף הקריירה ולהגיד שעשיתי הכל כדי להיות שחקן טוב יותר. אני מרגיש שהצטרפתי לקבוצה שמשחקת בצורה נכונה עם מאמנים ושחקנים שיכולים לעזור לפתח את המותג שלי לרמה אחרת".

סטף קרי. בגולדן סטייט יודעים לזכות בתארים (AFP)
סטף קרי. בגולדן סטייט יודעים לזכות בתארים (AFP)

הדקות שיקבל: "יהיו לי הזדמנויות לשחק. אולי לא כל לילה, אבל אני יודע שאהיה מוכן ויש לי מספיק ניסיון כדי להיות מוכן להזדמנות שתבוא, ולהיות החבר הכי טוב שאני יכול להיות. תמיד הייתי חבר טוב לקבוצה שלי ולארגון, ואני רוצה לשים את עצמי במצב כדי לנצח, זה כל העניין".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי