כספי: הצטרפתי לגולדן סטייט כי רציתי לשחק בקבוצה מנצחת

עומרי כספי
עומרי כספי | טוויטר

הפורוורד הישראלי ל"ספורטס אילוסטרייטד": "יש ב-NBA שחקנים טובים שמשחקים בקבוצות רעות ולא מספיק מוערכים, זה היה השיקול המוביל שלי"

(גודל טקסט)

עונת ה-NBA הולכת ומתקרבת ושחקנה הישראלי של גולדן סטייט עומרי כספי העניק הערב (חמישי) ראיון למגזין היוקרתי "ספורטס אילוסטרייטד" בו דיבר על התחושות לקראת העונה החדשה והסיבה בגינה הצטרף דווקא לווריירס.

"היה חשוב לי להצטרף לקבוצה מנצחת", סיפר השחקן. "יש ב-NBA הרבה שחקנים טובים שמשחקים בקבוצות רעות ולא מקבלים קרדיט. בסקרמנטו היו לנו שנים רעות מבחינה קבוצתית והרגשתי שאנחנו השחקנים לא מוערכים מספיק. אני כבר שמונה שנים בליגה והדבר שהכי חשוב לי הוא לנצח".

"אני יודע שיהיו משחקים שאשחק וכאלה שאולי לא. לכן אני מתמקד בלהיות החבר הכי טוב לקבוצה, לתמוך בכולם ולהיות זה שעושה את כל הדברים הקטנים שעוזרים לקבוצה לנצח. הייתי מאושר כשקבוצה כמו גולדן סטייט פנתה אליי ונתנה לי הזדמנות".

התגובות בישראל לחתימה בגולדן סטייט: "זה היה משוגע. אנשים מאוד אוהבים את הווריירס על האופן שבו הם משחקים. אנשים אוהבים את השחקנים, את הקבוצה ואת הארגון. הלכתי לישון אחרי שהתפרסם שסיכמתי שם, וכשקמתי למחרת הטלפון שלי היה על סף פיצוץ, היו לי 400 שיחות שלא נענו, הודעות משרת הספורט ומראש הממשלה. זה אולי אפילו יותר משוגע מאשר התגובות לבחירה שלי בדראפט".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי