לברון: "מה עובר על אנשים?", פול: "מתפלל עבור הנפגעים"

טבח בלאס ווגאס
טבח בלאס ווגאס | אתר רשמי

ספורטאי ארצות הברית התקשו לעכל את הטבח בלאס ווגאס ושלחו מסר של תמיכה לנפגעים. קינג' גיימס הפסיק עם המתקפה על טראמפ, קיובן: "חולקים את הכאב עם אלה שאיבדו את היקרים להם מכול"

(גודל טקסט)
בארצות הברית מתקשים לעכל את הטבח שהתרחש הלילה (בין ראשון לשני) בלאס ווגאס, בו נהרגו 50 אנשים וכ-450 נפצעו בו. עולם הספורט בארצות הברית לא נותר אדיש לתמונות המזעזעות.








לברון ג'יימס בחר לעזוב למספר רגעים את המתקפה על הנשיא, דונאלד טראמפ, וצייץ: "אני מתפלל עבור וגאס! מה עובר על אנשים לעזאזל? שולח תפילות למשפחות". כוכבת נבחרת ארצות הברית בכדורגל, אלכס מורגן הוסיפה: "האהבה תנצח, האהבה תנצח. נשבר לי הלב על מה שקרה בווגאס".


כריס פול: "התפילות והמחשבות שלי עם הנפגעים. אני מתפלל בשבילהם", בעלי דאלאס מאבריקס מארק קיובן תמך: "מתפללים עבור הפצועים, וחולקים את הכאב עם אלה שאיבדו את היקרים להם מכול". הסיפור המעניין ביותר הגיע מצד סנדי מוריס, זוכת מדליית הכסף בריו, שהייתה קרובה לאירוע סיפרה: "הייתי ממש בצד השני של הרחוב". 

Pray for Vegas!! ‍♂️. What the hell is going on people!?!? My prayers sent to the heavens above for all the families pic.twitter.com/wDpwZ7g4Pz

— LeBron James (@KingJames) 2 באוקטובר 2017





Prayers up for the victims & families of the Las Vegas Shooting! #PrayForVegas

— Isaiah Thomas (@Isaiah_Thomas) 2 באוקטובר 2017


Our thoughts are with everyone affected by the terrible tragedy in Las Vegas.

— MLB (@MLB) 2 באוקטובר 2017


The thoughts of everyone at Manchester United go out to those affected by the events in Las Vegas.

— Manchester United (@ManUtd) 2 באוקטובר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי