תשע נקודות בכורה לאירווינג בניצחון בוסטון, לונזו בול נפצע

קיירי אירווינג עם גורדון הייוורד
קיירי אירווינג עם גורדון הייוורד | AFP

הרכז החדש סיים משחק ראשון סולידי בירוק עם 82:94 על שארלוט, כשגם גורדון הייוורד תורם חמש נקודות משלו. הרוקי המבטיח של לוס אנג'לס לייקרס נפגע בקרסולו ונזקק לטיפול במהלך ההפסד 107:113 לדנבר

(גודל טקסט)

נמשכים משחקי ההכנה בארצות הברית לקראת עונת ה-NBA הממשמשת ובאה. במוקד הלילה (בין שני לשלישי) הייתה הופעת הבכורה של קיירי אירווינג במדי בוסטון סלטיקס, שהסתיימה בניצחון 82:94 על שארלוט עם יכולת פושרת של גארד קליבלנד לשעבר.

אירווינג עלה בחמישיה, שיחק 19 דקות בסה"כ וקלע תשע נקודות עם אחוזים לא טובים (ארבע מ-11 לשתיים, אחד משלוש מחוץ לקשת). מדד הפלוס מינוס שלו גם הוא העיד כי השחקן זקוק לעוד קצת זמן להתאקלם לאור העובדה שבדקות שלו על הפרקט, עמדה בוסטון על 4- לרעתה (היחיד מבין שחקני החמישיה עם מדד פלוס מינוס שלילי).

גורדון הייוורד, עוד שחקן חדש ומרתק של הסלטיקס, פתח אף הוא, קלע חמש נקודות ב-17 דקות, והוסיף חמישה ריבאונדים ואסיסט. הרוקי המסקרן ג'ייסון טייטום עלה אומנם מהספסל, אך זכה לקרדיט רחב עם 33 דקות, בהן קלע תשע נקודות ומסר חמישה אסיסטים. שארלוט שמכוונת לפלייאוף המזרח העונה קיבלה 22 נקודות משותפות מקמבה ווקר וניקולה באטום, אך לא ניצחה ולו רבע אחד במהלך המשחק.

בול מתרגל לסטייפלס סנטר הלילה נגד שארלוט
בול מתרגל לסטייפלס סנטר הלילה נגד שארלוט (AFP)

בקליפורניה הפסידה לוס אנג'לס לייקרס 107:113 לדנבר נאגטס, במה שהיה משחק הבכורה של לונזו בול בסטייפלס סנטר. בול נפצע בקרסולו במהלך המחצית הראשונה, נחבש וחזר לשחק במהלך המחצית השנייה, אך ברבע הרביעי ירד לקבל טיפול. הוא סיים עם שמונה נקודות, ארבעה אסיסטים וארבעה איבודי כדור.

תוצאות נוספות
יוטה ג'אז – סידני קינגס 84:108
וושינגטון וויזארדס – גוואנגז'ו לונג-ליונס 96:126
סקרמנטו קינגס – סן אנטוניו ספרס 100:106
דאלאס מאבריקס – מילווקי באקס 84:92
ממפיס גריזליס – אורלנדו מג'יק 84:92

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי