עומרי כספי יערוך בכורה בגולדן סטייט: "יסתדר יפה מאוד"

עומרי כספי, קרל אנתוני טאונס
עומרי כספי, קרל אנתוני טאונס | טוויטר

שחקנה הישראלי של אלופת ה-NBA יקבל דקות במשחק האימון מול מינסוטה שייערך בסין (חמישי, 09:00 שעון ישראל), בארה"ב מצפים: "יהיה מהנה לראות איך ישתלב בשיטה". קר תקף שוב את השלטונות

(גודל טקסט)
גולדן סטייט תפגוש מחר (חמישי, 09:00 שעון ישראל) את מינסוטה במשחק הכנה בשנז'ן, במה שאמור להיות משחקו הראשון של עומרי כספי במדים של אלופת ה-NBA. כזכור, כספי פספס את משחק האימון הראשון של קבוצתו (הפסד 108:102 לדנבר) בשל צום יום הכיפורים והמאמן סטיב קר סיפר שהפורוורד הישראלי יקבל דקות במהלך המשחק מול הטימברוולבס.


"זאת תהיה הפעם הראשונה של כספי במדים של הווריירס", כתב הפרשן בריידי קלופפר. "יהיה מהנה לראות איך סטיב קר ישלב אותו בתוך השיטה ואיך הוא יתאים לשאר השחקנים. אני צופה שהוא יסתדר יפה מאוד".




בינתיים, המאמן סטיב קר ניצל את הזמן כדי לתקוף את התנהלות השלטונות בארה"ב בעקבות הרצח המזעזע בלאס וגאס: "אחרי 30 שנה שמתבצעים מעשים כאלה כמעט מדי שבוע, הגיע הזמן שנציע לקורבנות משהו אחר מעבר לתפילות וניחומים. אנשים דורשים לא לעשות פוליטיזציה לאירוע הזה, ואומרים שהשיח הזה לא מכבד את זכר הקורבנות. אבל אני טוען שאם היה לנו כבוד כלפי הנרצחים, היינו עושים משהו כבר לפני 20 או 30 שנה. אם לממשלה היה כבוד לאזרחים, היינו דנים בזה הרבה לפני כן. אם עכשיו זה לא הזמן לדבר על זה, אז מתי לעזאזל כן יגיע הזמן?".


"לצערי, אני מעריך ששום דבר לא יקרה. אני מקווה שהקונגרס יבין שהוא חייב להפגין קצת חמלה. יש לי מעט מאוד תקווה, אבל אני חולם על היום שזה יקרה. אני מאמין שלאנשים יש את הזכות להגן על עצמם ולהחזיק רובה או אקדח. אבל אנשים עם בעיות נפשיות לא צריכים להחזיק כלי נשק מכל סוג. אני צריכה להיות בדיקה יותר מדוקדקת. אחרי ה-11 בספטמבר, עשו המון שינויים. אפילו אסרנו על מוסלמים להיכנס לארה"ב אפילו שלא הייתה שום הוכחה שזה יגן עלינו. אבל כשזה נוגע לביטחון פנים, כולם שותקים. זה בגלל שארגון הרובאים הבינלאומי (NRG) מתגמל את חברי הקונגרס והם מחויבים לפעול בצורה מסוימת".


Talking all things Dubs in Hong Kong, including a conversation with Warriors President @RickWelts ️ Listen » https://t.co/ouYCqoAmNEpic.twitter.com/y38f9omO13

— GoldenStateWarriors (@warriors) October 4, 2017



Gotta show #DubNation some love before practice #NBAGlobalGamespic.twitter.com/EMboKUVm1j

— GoldenStateWarriors (@warriors) October 4, 2017


כפי הנראה מהתמונות ומקטעי הווידאו המגיעים מסין, שחקני הווריירס מטיילים ונהנים, בזמן שלפי הפרסומים בארצות הברית מאמן מינסוטה טום תיבודו קורע את שחקניו ומצדיק את הסטיגמות הרבות שהודבקו לו. האם תהיה לכך השפעה על התוצאה במשחק?


אצל מינסוטה נוכל לקבל טעימה מהקבוצה החדשה והמסקרנת שנבנתה. ג'ימי באטלר ינסה להחזיר את הזאבים לפלייאוף אחרי 13 שנה (בעידן קווין גראנט), וקרל אנתוני טאונס צפוי להמשיך במגמת השיפור המרשימה שלו.


Exploring Hong Kong #NBAGlobalGamespic.twitter.com/0csyK0W9TF

— GoldenStateWarriors (@warriors) October 3, 2017
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי