בכורה לעומרי כספי, גולדן סטייט הפסידה למינסוטה

עומרי כספי בבכורה בגולדן סטייט
עומרי כספי בבכורה בגולדן סטייט | AFP

הטימברוולבס ניצחו 95:111 את האלופה בשנזן, סין, הישראלי עלה ל-12 דקות ראשונות במדי הווריירס, קלע שש נקודות והוסיף אסיסט

(גודל טקסט)
 עומרי כספי החמיץ את משחק ההכנה הראשון לעונה של גולדן סטייט ווריירס בעקבות יום הכיפורים, אבל הבוקר (חמישי) הוא עלה לראשונה על הפרקט במדי האלופה והיה שותף להפסד 111:95 מול האקסית מינסוטה טימברוולבס.


האלופה המריאה לסין ופגשה בשנזן את מינסוטה, במשחק בו עלה עומרי כספי לקראת סיום הרבע הראשון להופעת בכורה וכבר בשש הדקות הראשונות שלו הרשים עם שש נקודות – ממוצע של נקודה לדקה. לאחר מכן עלה כספי לשש דקות נוספות ובהן לא הצליח למצוא את הטבעת, אבל הוסיף אסיסט ובמאזנו גם חסימה אחת בתום 12 דקות ראשונות.




מרבית הכוכבים, בראשם סטף קרי וקווין דוראנט, רשמו למעלה מ-25 דקות משחק וסיימו עם 14 ו-20 נקודות בהתאמה, גם קליי תומפסון רשם משחק זהה של דקות והוסיף 13 נקודות (3 מ-6 מחוץ לקשת).



קרי. הפסד במשחק ההכנה השני לעונה (AFP)


מן העבר השני, מינסוטה שעלתה ברבע הרביעי ליתרון ראשון מאז פתיחת המשחק, כשהצליחה למחוק פיגור של 13 נקודות בדרך לניצחון, נהנתה מקארל-אנטוני טאונס וג'ימי באטלר שהוליכו את רשימת הקלעים עם 16 נקודות כל אחד, טאג' גיבסון הוסיף 13 ואנדרו וויגינס תרם 14 נקודות.


עונת ה-NBA תיפתח כידוע בעוד 12 ימים, ב-17.10, ואמנם גולדן סטייט לא הרשימה יתר על המידה במשחקה הראשון לעונה, אולם הקבוצה כמעט שלא בצעה שינויים בסגל, הצטרפו מייקל ביניג'יי, ניק יאנג ועומרי כספי במקומם של מאט בארנס, איאן קלארק ואנדרסון ורז'או וצפויה להעביר הילוך כאשר העונה תיפתח רשמית.


כספי מבחינתו יקווה להשתתף לראשונה בפלייאוף ה-NBA אחרי שרשם שמונה שנים בליגה הטובה בעולם מבלי לקחת חלק גם ברגעי ההכרעה – כשהיה ביוסטון וקבוצתו העפילה לפלייאוף, הוא לא זכה לעלות על הפרקט.

.@Casspi18 on the the board in his Warriors preseason debut. #NBAGlobalGamespic.twitter.com/fC4JqkW4Gk

— GoldenStateWarriors (@warriors) October 5, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי