קיירי אירווינג: אני לא חרד לחזור לשחק נגד קליבלנד

קיירי אירווינג עם גורדון הייוורד
קיירי אירווינג עם גורדון הייוורד | AFP

האול-סטאר שעזב את קליבנד בקיץ האחרון, יפגוש את קבוצתו לשעבר בשבוע הבא ואמר: "כיף לחזור ולשחק נגד הקאבס". הגארד פירגן לחבריו לשעבר: "היינו קבוצה מיוחדת שזכתה באליפות היחידה של המועדון"

(גודל טקסט)

הטרייד של קיירי אירווינג מקליבלנד קאבס לבוסטון סלטיקס בקיץ האחרון, היה אחד המעברים המפתיעים והמעניינים בחלון העברות ב-NBA. בלילה בין שלישי הגארד ישוב ל"קוויקן לואנס ארנה" ויתמודד נגד חבריו לשעבר, והיום (חמישי) אירווינג התראיין לקראת ההתמודדות המסקרנת, החזרה לקליבלנד והמפגש עם לברון ג'יימס.

"אני לא חרד לחזור לקליבלנד, למה שאהיה?", אירווינג אמר לקראת המשחק מול הקאבס. "אלו רק סלים. אני מבין את המשיכה שיש לקראת המשחק מבחינה שיווקית. זו דרך לגרום לאנשים משיכה מסוימת, אני מקבל את זה שזה חלק מהמשחק. זה חלק מהמשחק כבר זמן מה, אבל אלו רק שני טבעות וכדורסל. שמעתי כבר שריקות בוז בעבר, אבל הכל באהבה. זה פשוט כיף לחזור לשם ולשחק נגד קבוצה מצוינת כמו הקאבס".

תקופתו בקליבלנד: "הסיבה שמשכנו אנרגיות ותשומת לב היא בגלל שהיינו מאוד מיוחדים. אפשר תמיד להסתכל אחורה על הקבוצה שהיינו, ולראות את כמות הרגש וההקרבה שנדרשו כדי כדי להשיג משהו מיוחד בקליבלנד. זכינו באליפות היחידה של המועדון, אנחנו 1 מתוך 1 בהיסטוריית ה-NBA וזה דיי מדהים".

המעבר לבוסטון: "זה מאוד מרגש להישאר בחוף המזרחי, יש פה משחק מאוד מהיר. יש שוני רב בתרבויות בין הערים, בוסטון עיר מאוד גדולה ומשמעותית בניגוד לקליבלנד. זו עיר נהדרת שחיה ספורט כל הזמן. אני לא צריך שאף אחד יגיד לי שאני 'הפנים' של הקבוצה, אני דיי יודע את זה בלי קשר. יש לפעמים אי הבנה לגבי הכמות שאני מדבר ואני בסדר עם זה. אבל כשאני מדבר, יש לי הרבה לומר".

אירווינג וג'יימס.
אירווינג וג'יימס. "השגנו משהו מיוחד בקאבס" (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי