תחזית ESPN: קוואי לנארד יזכה בתואר ה-MVP ב-2017/18

לנארד
לנארד | AFP

פרשנים רשת הענק בחרו בכוכב סן אנטוניו כשחקן המצטיין של העונה הקרובה, אנתוני דייויס שני. לברון וקרי עומדים רק בשישה מתוך תשעת הקריטריונים שנקבעו. הכנה: דאלאס ניצחה את אטלנטה, הקליפרס הביסו את סקרמנטו

(גודל טקסט)

עונת ה-NBA מתקרבת בצעדי ענק ופרשני ESPN פרסמו את התחזית לגבי הזוכה בתואר ה-MVP ל-2017/18. לפי מומחי הרשת קוואי לנארד הוא זה שיזכה בתואר השחקן המצטיין של העונה הקרובה.

ההימורים מתבססים על מגוון קריטריונים כגון גיל, מגמת שיפור, תקדימי עבר, הצלחה קבוצתית ועוד. את העונה שעברה סיים שחקנה של סן אנטוניו עם מדד היעילות הגבוה ביותר (27.6), ממוצע נקודות של 25.5 ובמקום השלישי במירוץ ל-MVP. הפורוורד המצטיין עומד בשמונה מתוך תשעת הקריטריונים שהוצבו.

למקום השני הגיע אנתוני דייויס (ניו אורלינס) ולאחר מכן קווין דוראנט (גולדן סטייט), ג'יימס הארדן (יוסטון) וראסל ווסטברוק (אוקלהומה). סטף קרי (גולדן סטייט) ולברון ג'יימס (קליבלנד) עומדים רק בשישה מתוך תשעת הקריטריונים, כמו ג'ימי באטלר (מינסוטה), דמאר דרוזן (טורונטו) ויאניס אנטטוקומפו (מילווקי).

לברון ג'יימס. לא עומד בכל הקריטריונים (AFP)
לברון ג'יימס. לא עומד בכל הקריטריונים (AFP)

קדם עונה: דאלאס ניצחה את אטלנטה, הקליפרס גברו על סקרמנטו
שני משחקי הכנה נערכו הלילה ב-NBA. דאלאס ניצחה בקלות 94:108 את אטלנטה, זאן קלאבל שלא נבחר בדראפט האחרון הצטיין עם 19 נקודות. דירק נוביצקי לא שיחק. במשחק נוסף גברה לוס אנג'לס קליפרס 87:104 את סקרמנטו. בלייק גריפין הוביל את המנצחת עם 18 נק' (7 מ-13 מהשדה), מילוש תיאודוסיץ' הוסיף 8 נק' ו-6 אס'. בוגדן בוגדנוביץ' קלע 13 ב-19 דקות לקינגס.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי