עומרי כספי בספק למשחק הפתיחה מול יוסטון רוקטס

עומרי כספי בבכורה בגולדן סטייט
עומרי כספי בבכורה בגולדן סטייט | AFP

הפורוורד הישראלי של גולדן סטייט החמיץ את האימון האחרון בשל הפגיעה בקרסול, סטיב קר: "זה הסגל העמוק ביותר מאז שהגעתי, אני עוד לא יודע איך אשתף 15 שחקנים"

(גודל טקסט)

כמה שחובבי הכדורסל בישראל חיכו למשחקו הראשון של עומרי כספי במדי גולדן סטייט ביחד עם כוכבים כמו סטף קרי, קווין דוראנט, קליי תומפסון ודריימונד גרין, אבל כנראה שנצטרך להמתין עוד. מאמן הווריירס סטיב קר אישר הלילה (בין ראשון לשני) שהפורוורד הישראלי סובל מכאבים בקרסול ונמצא בספק למשחק המסקרן מול יוסטון.

כספי סובב את הקרסול במשחק ההכנה האחרון מול סקרמנטו בו הספיק לשחק חמש דקות והחמיץ את אימון הקבוצה שנערך ביום ראשון. גם אנדרה איגודלה (כאבים בגב) בספק גדול, בעוד ששון ליבינגסטון יחמיץ כמעט בוודאות את המשחק.

לאחר האימון דיבר המאמן סטיב קר עם העיתונאים ונשמע מרוצה מהעומק שיש לו בסגל העונה, ונראה שהוא מתכוון לכל אחד מ-15 השחקנים הזדמנויות. "זו כנראה הקבוצה העמוקה ביותר שיש פה מאז שהגעתי. גם בעונה הראשונה חשבתי שיש לי סגל ארוך, אבל הפעם זה יותר עמוק.

"בדרך כלל משחקים בכל משחק 10-11 שחקנים, אז נראה מה יהיה", המשיך המאמן. "אני מרגיש בנוח לשים כל אחד מ-15 השחקנים שלי על הפרקט. אני לא יודע איך זה לשחק עם כל כך הרבה שחקנים".

סטיב קר ומייק בראון. צרות של עשירים (AFP)
סטיב קר ומייק בראון. צרות של עשירים (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי