גולדן סטייט הפסידה בממפיס, קליבלנד נכנעה לאורלנדו

איגואדלה, גרין ודוראנט
איגואדלה, גרין ודוראנט | AFP

הווריירס רשמו את הפסדם השני העונה, 111:101 לגריזליס במשחק בו דוראנט וקרי הורחקו לקראת הסיום. הקאבס הושפלו בביתם ב-114:93 למג'יק. וגם: שיא קריירה לאנדטוקומבו בניצחון מילווקי

(גודל טקסט)
 לילה גדוש במשחקי NBA נערך (בין שבת לראשון), ובמוקד הפסדה השני העונה של האלופה, גולדן סטייט ווריירס, שנכנעה בממפיס, כשבנוסף אליה גם סגניתה קליבלנד קאבס נכנעה ואף הובסה בביתה על ידי אורלנדו מג'יק. 


בנוסף להפסדיהן של פיינליסטיות העונה שעברה, היה זה יאניס אנדטוקומבו שקלע שיא קריירה בניצחון מילווקי, וגם טורונטו, סאן אנטוניו ויוסטון לא התקשו לנצח. 



ממפיס גריזליס – גולדן סטייט ווריירס 101:111
הפסד שני העונה לאלופה. אחרי שנכנעה ליוסטון במחזור הפתיחה בשבוע שעבר, הווריירס הציגו יכולת חלשה בממפיס ורשמו את הפסדם השני, במשחק בו עומרי כספי הפצוע לא נטל חלק והוא צפוי לשוב למשחק הבא, בלילה שבין שני לשלישי מול דאלאס.


מארק גאסול קלע 34 נקודות וקטף 14 כדורים חוזרים במשחק בו דווקא המארחים עלו ליתרון דו ספרתי כבר ברבע השני, ובמשחק בו גולדן סטייט לא עוברת את ה-40 אחוז מהשדה או מחוץ לקשת, קשה לחזור. סטף קרי קלע 37 נקודות והיה הקלע המוביל של קבוצתו, קווין דוראנט סייע עם 29, אבל שני הכוכבים גם הורחקו בדקה האחרונה ולא הותירו לקבוצתם סיכוי לחזור.



גאסול. הכניע את האלופה (AFP)


קליבלנד קאבלירס – אורלנדו מג'יק 114:93

כבר באמצע הרבע הראשון אפשר היה להבין שמשהו מיוחד קורה על הפרקט. 6:22 הובילה אורלנדו שלא הביטה לאחור ואף הצליחה לשמור על יתרון דו ספרתי לכל אורך המשחק, כשגם ניסיונותיה של קליבלנד לרדת להפרש של 10 ומטה עלו בתוהו במחצית הראשונה. ברבע השלישי הקאבס דווקא כן הצליחו להוריד את הפער עד לכדי שבע נקודות הפרש, אלא שאז ריצת 0:14 של המג'יק גמרה את המשחק.


לברון ג'יימס קלע 22 נקודות בערב די סולידי מבחינתו, שאמפרט תרם 21 ולאב הוסיף 19, אך זה היה מעט מדי מול תצוגה נפלאה של ניקולה ווצ'ביץ' שסיים עם 23 נקודות, ג'ונתון סימונס עם 19 נקודות בלט גם כן בניצחון הנהדר של האורחים.


יוסטון – דאלאס 91:107

ג'יימס הארדן וחבריו עם מאזן מושלם אחרי שלושה משחקים, הלילה הודות ל-29 נקודות שלו, בתוספת סיוע של 18 מאריק גורדון ודאבל-דאבל של קלינט קאפלה עם 13 נקודות ו-10 כדורים חוזרים. דירק נוביצקי מן העבר השני קלע שתי נקודות בלבד עבור המאבריקס, יוגי פרל עם 19 היה הקלע המוביל של האורחים.



הארדן. גם היה לו זמן להשתעשע על הספסל (AFP)


יוטה – אוקלהומה סיטי 87:96

ראסל ווסטברוק, האיש והטריפל-דאבל, סיים משחק עם שש נקודות בלבד, שתי קליעות בלבד מהשדה לכוכב הגדול שבנוסף חילק 9 אסיסטים והוריד 13 כדורים חוזרים, אבל עם תרומה כה דלה מצדו נכנעו האורחים בסולט לייק, על אף שכן נהנו מתצוגה של כרמלו אנטוני ופול ג'ורג' עם 26 ו-22 נקודות בהתאמה. ג'ו אינגלס סיים כקלע המצטיין של הג'אז עם 19 נקודות.


מילווקי – פורטלנד 110:113

יאניס אנדטוקומבו קלע 42 נקודות, שיא קריירה של כוכב הבאקס שעשה זאת עם 17 מ-23 מהשדה, ולא בכדי זכה להשוואות לגדולים ביותר כבר הלילה. דמיאן לילארד קלע 26 מנגד, אך לטריילבלייזרס זהו הפסד בכורה העונה.



שיא קריירה ויכולת שיא של אנדטוקומבו (AFP)


שיקגו – סן אנטוניו 87:77

למרקוס אולדריג' האריך את חוזהו ערב פתיחת העונה והוא השיב לספרס עם 28 נקודות ו-10 ריבאונדים, בעוד השוורים עדיין ללא ניצחון. 



תוצאות נוספות

דנבר – סקרמנטו 79:96
מיאמי – אינדיאנה 108:112
ניו יורק – דטרויט 111:107
טורונטו – פילדלפיה 94:128
ל.א קליפרס – פיניקס 88:130

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי