עומרי כספי: "מאושר", סטיב קר: "אין מילים לתאר את עומרי"

סטיב קר
סטיב קר | AFP

בגולדן סטייט כבר מאוהבים בפורוורד, שבלט בקאמבק מול וושינגטון. קר החמיא: "הוא תמיד מוכן, כספי לא היה משחק אם גרין לא היה מורחק. הכול הסתדר לנו לטובה"

(גודל טקסט)
אחרי קיץ מאכזב עם נבחרת ישראל ופציעה שקלקלה לו את פתיחת העונה עם גולדן סטייט, עומרי כספי חגג הלילה (בין שישי לשבת) במדי האלופה. אחרי פיגור של 80:64 מול וושינגטון באורקל ארנה, סטיב קר בחר לתת אמון בפורוורד החדש, שנתן תמורה מלאה. כספי סיים עם שמונה נקודות, שלושה כדורים חוזרים, אסיסט וחטיפה. מעל לכול, הוא בלט עם מדד הפלוס מינוס האיכותי ביותר (17+) ומעל לכל, לחימה ואנרגיות בדרך לקאמבק גדול.


כספי, שסחט תשואות מהקהל של האלופה, התרגש בסיום: "נהנתי מכל רגע. הייתה לי הזדמנות לחזור אל הפרקט, ולעזור לקבוצה. אני מאושר שעשינו את זה. אני מקווה לשחק כבר במשחק הבא, אני מבטיח להביא את האנרגיות שלי בכול משחק. אני רק רוצה לעזור לקבוצה שלי לנצח".


לעומת הצניעות של הפורוורד, סטיב קר שפע במחמאות לכספי: "סיפור המשחק היה הספסל שלנו. הצלחנו לחזור ברבע השלישי בזכותם. אין לי מילים להגיד על עומרי, הוא תמיד מוכן. אני לא חושב שכספי היה משחק אם דריימונד גרין לא היה מורחק, אבל בסוף הדברים הסתדרו לנו בצורה הטובה ביותר".





Omri Casspi on his second half pic.twitter.com/aszuSvXren

— Anthony Slater (@anthonyVslater) October 28, 2017

Omri Casspi about to earn himself more minutes. He's doing so many Kerr things.

— Anthony Slater (@anthonyVslater) October 28, 2017
— Tim Kawakami (@timkawakami) October 28, 2017

Omri Casspi : 8 points on 2-3 shooting, 1-1 from 3, 3-4 from the FT line & 3 rebounds in 13 minutes off the bench pic.twitter.com/ztanYThMAw

— Lee Harvey (@MusikFan4Life) October 28, 2017

#SplashCounter FINAL:
KD
Steph
Klay
Casspi #LetsGoWarriorsLive

— LetsGoWarriors (@LetsGoWarriors) October 28, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי