107:115 לדטרויט בגולדן סטייט, קליבלנד שוב הפסידה

קווין דוראנט
קווין דוראנט | AFP

כספי תרם תשע דקות ושלוש נקודות, אך גם תצוגה התקפית מרשימה של קארי, דוראנט ותומפסון לא הספיקה. הניקס הנחילו לקאבס הפסד רביעי, 95:114, בחמשת המשחקים האחרונים. רק 16 נקודות ללברון

(גודל טקסט)
משחקי ה-NBA נמשכו הלילה (בין ראשון לשני) עם מספר הפתעות. גולדן סטייט ועומרי כספי נכנעו לדטרויט, קליבלנד אכזבה בגדול מול הניקס וסן אנטוניו קיבלה חומר למחשבה.



סן אנטוניו – אינדיאנה 97:94
לא לפתיחה הזו פיללו בספרס, עם הפסד שני ברציפות, בזכות שלשת ענק של ויקטור אולדיפו בשניות הסיום של הרבע הרביעי. כשקוואי לנארד לא משחק, וגרג פופוביץ' צריך לסמוך על דני גרין (28 נקודות), זה רק טבעי שהחבורה מהדרום תגרור את האלופה חמש פעמים בעבר למשחק צמוד. גם המהפך של המארחת במחצית השנייה לא הצליחה להושיע את פופוביץ', שחזה בדומאנטס סאבוניס קולע 20 נקודות ו-12 כדורים חוזרים. 26 נקודות של למרכוס אולדרידג' לא הספיקו. 


גולדן סטייט – דטרויט 115:107

פתיחה העונה של האלופה מעלה סימני שאלה. גולדן סטייט רשמה הפסד שלישי העונה ושני בבית. סטיב קר קיבל תמורה מלאה מקליי תומפסון (29 נקודות, הפך לשחקן ה-11 בתולדות המועדון שקולע מעל 9,000 נקודות), קווין דוראנט (28 נקודות) וסטף קארי (27 נקודות). אולם ההגנה של גולדן סטייט קרסה. אייברי בראדלי ירה 23, רג'י ג'קסון הוסיף 22 משלו והפיסטונס השיגו ניצחון מלא השראה. עומרי כספי, שבלט בניצחון הקודם, הסתפק בתשע דקות בהן קלע 3 נקודות בלבד והוסיף שני כדורים חוזרים, עם מדד 11+.



בבעיה. לברון (AFP) 


ניו יורק – קליבלנד 95:114 

בזמן שהאלופה מתקשה, סגנית האלופה לא מצליחה להרשים. הקאבס נכנעו לניקס, שהצליחו לסדר קצת נחת לקהל בתפוח הגדול. קריסטפס פרוזינגיס (32 נקודות) וטים הארדווי ג'וניור (34 נקודות) היו גדולים על קליבלנד. לברון ג'יימס היה על סף הטריפל דאבל עם 16 נקודות, עשרה כדורים חוזרים ושבעה אסיסטים. מי שהפתיע וסיים כקלע המוביל של האורחת הוא קווין לאב עם דאבל דאבל של 22 נקודות ו-11 כדורים חוזרים. מדובר בהפסד הרביעי של קליבלנד בחמשת המשחקים האחרונים. גם 15 נקודות של דרק רוז לא ממש העלו חיוך אצל לברון והחברים. 


אטלנטה – מילווקי 117:106

המארחת היא ללא ספק הקבוצה הכי נוחה לפגוש בפתיחת העונה. הבאקס מצדם המשיכו את פתיחת העונה עם ניצחון שלישי מארבעת המשחקים האחרונים, בראשותו של ה'גריק פריק'. יאניס אנטטוקומפו הפגיז 23 נקודות, קטף 12 כדורים חוזרים וקיבל תמיכה מכריס מידלטון (27 נקודות). דריס שרודר, נקודת האור היחידה של ההוקס העונה, הסתפק ב-21. 


ברוקלין נטס – דנבר 124-111 

ניקולה יוקיץ' הזכיר במעט את העונה הקודמת עם 21 נקודות ו-14 כדורים חוזרים. הסרבי התעורר אחרי פתיחת עונה פושרת והוביל את דנבר לניצחון מרשים עם תצוגה התקפית איכותית. ג'מאל מורי סייע עם 26 נקודות כקלע המוביל. ההפתעה הגדולה אצל הנטס הגיעה דווקא מספנסר דינווידי, שקלע 22 נקודות. 

שארלוט – אורלנדו 124:111

המג'יק נעצרו דווקא אצל ההורנטס. ג'ונתן סימונס (27 נקודות), אוון פורנייה (23 נקודות), אך גם זה לא עזר. דוויט הווארד (22 נקודות ועשרה כדורים חוזרים), וקמבה ווקר (34 נקודות ועשרה כדורים חוזרים) היו גדולים על אורלנדו. 

סקרמנטו קינגס – וושינגטון 110:83

ג'ון וול עם עוד תצוגה לאוסף. הכוכב של הוויזארדס קלע 19 נקודות, קינח עם תשעה אסיסטים וסידר לקבוצתו ניצחון חשוב אחרי ההפסדים לגולדן סטייט והלייקרס. בראדלי ביל הוסיף 15 נקודות. ממול, סקרמנטו עם הפסד חמישי העונה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי