סטיב קר לא ממהר להאריך את חוזהו בגולדן סטייט

סטיב קר
סטיב קר | AFP

מאמן אלופת ה-NBA משהה את חתימתו על הסכם ארוך טווח בשל סיבות רפואיות, אך בהנהלת הווריירס מצפים ממנו שהמו"מ יושלם עד הקיץ הבא

(גודל טקסט)

 גולדן סטייט ווריירס מצפה שמאמנה, סטיב קר, יחתום בקיץ הבא על הארכת חוזהו במועדון, כך אישרו בשורות אלופת ה-NBA לפי דיווח שהתפרסם הערב (שני) בארצות הברית.

המו"מ בין קר לראשי הווריירס נמשך תקופה ארוכה, אולם דווח שקר הוא שמשהה את הנושא לאור רצונו לקבל את ההחלטה בידיעה ובתקווה שהוא בריא לחלוטין ויכול להתחייב לחוזה ארוך טווח.

ל"דה אתלטיק" אמר קר: "הסכמנו שעלינו לחכות. נותרו לי שנתיים בחוזה הנוכחי ואני רוצה לראות שהשנה הקרובה עוברת חלק. אין לי שום רצון להיות חלק ממועדון אחר, אני בטוח שכשנגיע לשולחן המו"מ אז נסכם במהרה".


קר וקרי. עוד כמה זמן הם ישתפו פעולה? (AFP)

קר בן ה-52 העדיף כזכור בקיץ 2014 את הצעת גולדן סטייט על פני זו של ניו יורק ניקס, והחוזה שנחתם היה לחמש שנים, עד קיץ 2019, עבור 25 מיליון דולר. כידוע קר זכה עם גולדן סטייט בשתי אליפויות ובין לבין נכנע בסדרת הגמר לקליבלנד.

כידוע קר נותח בגבו ביולי 2015, שבועות ספורים לאחר הזכייה באליפות, ולאחר מכן נותח פעם נוספת בחודש ספטמבר – מה שגרם להיעדרות ממושכת שלו ממשחקי הקבוצה ולוק וולטון, עוזרו, שימש כמאמן זמני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי