ווסטברוק אחרי הפסדה המביך של OKC: "אני אוהב לילות כאלה"

ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק | AFP

הת'אנדר סידרו לסקרמנטו ניצחון שני בלבד העונה אך ה-MVP בשלו. אוהד אחד פחות התחבר: "פשוט בדיחה. פול ג'ורג', ראס וכרמלו צריכים להביס לבדם את 'עלובי סקרמנטו'".

(גודל טקסט)

אוקלהומה סבלה הלילה (בין שלישי לרביעי) מיום התקפי נוראי בהפסד המביך 94:86 לסקרמנטו. כמה מביך? היה זה בסך הכל ניצחונם השני של הקינגס העונה, שקטע רצף של שבעה משחקים.

הפרויקט הגרנדיוזי שנבנה בקיץ אצל הת'אנדר סיפק לא מעט תקוות לאוהדים הצמאים, אך עד כה העונה נראה ש-OKC בעיקר מתקשה להתחבר. המאזן, 6:4 לא מחמיא במיוחד וגם האוהדים כבר עצבניים. אחד מהם אף טען: "פול ג'ורג', כרמלו אנתוני וראסל ווסטברוק לבדם צריכים להביס את "עלובי סקרמנטו. פשוט בדיחה".

ווסטברוק עצמו דווקא סירב להתרגש, ולצד לקיחת אחריות על ההפסד זרק הצהרה מוזרה: "אני דווקא אוהב לילות מהסוג הזה. זה לא עושה דבר מלבד לגבש את הקבוצה כיחידה, כאחים. אני לא מודאג ואנחנו נשתפר".

ווטסברוק, כרמלו וג'ורג'
ווטסברוק, כרמלו וג'ורג'.צריכים זמן (AFP)

פרשני הכדורסל האמריקאים פחות התחברו לרוח של ראס, וסם אמיק מיו.אס.איי טודיי כתב: "רוב הסיכויים שהוא צודק. פשוט אין שום דרך שהם יהיו כ"כ גרועים כמו עכשיו באופן קבוע. איכשהו, בדרך כלשהי, ראסל אפילו לא היה קרוב להיות השחקן הכי גרוע של הת'אנדר הלילה".

הטענה כמובן מופנית כלפי פול ג'ורג' וכרמלו אנתוני, שני הסופרסטארים שהגיעו בקיץ, הבטיחו רבות וחיברו הלילה 28 נקודות ב-71 דקות משותפות. ג'ורג' סיכם: "אנחנו חייבים להיזהר מאדישות. קבוצות הולכות לשחק נגדנו משוחרר ונוח כי זה אנחנו – הת'אנדר, קבוצה שאמורה לנצח המון. זה מה שהיה הלילה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי