תומפסון הפתיע: "בוסטון עדיין לא ברמה שלנו", קר מתוסכל

בוסטון - גולדן סטייט
בוסטון – גולדן סטייט | אתר רשמי

אחרי הניצחון ה-14 ברצף של הסלטיקס, הפעם על גולדן סטייט, הכוכב הצהיר: "הם צריכים לשחק עוד הרבה כדורסל כדי להגיע אלינו". קרי בטוח: "הגיוני שנחזור לבוסטון לקראת סדרת הגמר". בראון, שלהט, חשף טרגדיה בסיום

(גודל טקסט)
בוסטון חגגה הלילה (בין חמישי לשישי) ניצחון יוקרתי על גולדן סטייט, באחד המשחקים האיכותיים ביותר של העונה ב-NBA. הסלטיקס רשמו ניצחון 14 ברציפות, השוו את הרצף הטוב ביותר שלהם מאז 2010/11 והעביר מסר חד לשאר קבוצות ה-NBA. בזמן שקיירי אירווינג והחברים זכו למחמאות העונה על היכולת ההתקפית שלהם, בוסטון שוב הצגה לראווה את ההגנה הנהדרת שלה. הפעם היא עצרה את האלופה על 88 נקודות בלבד.





ג'יילן בראון, שהיה בלתי עציר עבור בוסטון עם 10 נקודות מ-22 נקודות ברבע השלישי, חשף בסיום: "איבדתי את החבר הכי טוב שלי אמש. ידעתי היטב שהוא ירצה שאשחק הלילה, ואחרי שהמשפחה שלו דיברה איתי, קיבלתי את ההשראה לשחק".


Down 18 to OKC – Celtics win ✅
Down 18 to CHA – Celtics win ✅
Down 17 to GSW – Celtics win ✅#Boston#Celtics#NBApic.twitter.com/rXseOYpCHi

— Culler Sports (@RileyCuller) November 17, 2017

אצל המפסידה, קליי תומפסון הסביר: "הם עדיין לא ברמה שלנו, צריך לשחק הרבה יותר כדי להגיע לשם. יש להם סגל צעיר ורעב, וצריך לתת להם הרבה מחמאות על הרצף שלהם. כרגע, הם טובים מאיתנו". סטיב קר הוסיף: "עשינו הרבה עבירות חסרות מחשבה. איבדנו את הרוטציה והכיוון ברבע השלישי, העבירות מנעו מאיתנו ניצחון. סיפקנו משחק הגנתי טוב הלילה".


מי שדאג באמת להחמיא למנצחת, היה סטף קרי (שאכזב עם תשע נקודות בלבד): "הגיוני שנחזור לכאן לסדרת הגמר ביוני, זה נראה הגיוני מאוד. שמעתי שמזג האוויר בבוסטון נהדר, אז נחכה לראות אם הם ינצחו את קליבלנד. אין ספק שהיא הכי טובה במזרח כרגע". 

Trades, rookies, injuries

The Boston Celtics have won 13 straight pic.twitter.com/hFgmTaO4CV

— Sports Illustrated (@SInow) November 15, 2017

Jaylen Brown breaks down after playing tonight following the death of his best friend yesterday (via @ESPNForsberg) pic.twitter.com/sQR68mh7Ri

— Bleacher Report (@BleacherReport) November 17, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי