עומרי כספי: רציתי שקרי ודוראנט יכתיבו את העתיד שלי

עומרי כספי
עומרי כספי | AFP

הפורוורד הישראלי של גולדן סטייט התראיין ל-ESPN: "לא ידעו הרבה על הכדורסל שלי בגלל ששיחקתי בקבוצות גרועות"

(גודל טקסט)

עומרי כספי התראיין הערב (רביעי) ל-ESPN ודיבר בין השאר על פתיחת העונה הטובה, ההחלטה להגיע לגולדן סטייט וההשתלבות עם חבורת הכוכבים של האלופה.


הבחירה בגולדן סטייט
: "ידעתי שגולדן סטייט זה המקום שבו אני רוצה לשים את עצמי. רציתי להיות חלק מקבוצה של חבר'ה כאלה שיכתיבו את העתיד שלי. כשחקני משלימים אנחנו כל כך תלויים בשחקנים המובילים ובמאמנים, הם מכתיבים את העתיד שלנו".

השינוי: "אני מרגיש שהרבה אנשים לא ידעו הרבה על המשחק שלי כי שיחקתי בקבוצות גרועות, ועכשיו יודעים יותר כי אני משחק בקבוצה טובה יותר".

העתיד: "רציתי שקרי ודוראנט והמאמן קר ודריימונד גרין וקליי תומפסון ושאר החבר'ה הם אלה שיכתיבו את העתיד שלי ואת הקריירה שלי. בסופו של דבר, עונה טובה שלנו תעשה את הקריירה שלי יותר טובה".

ההשתלבות: "זה קשה להגיע לקבוצה שזה עתה זכתה באליפות. יש פה רוטציה ברורה ושחקנים שסומכים עליהם וכשהצטרפתי רציתי להרגיש בנוח עם השחקנים כאן. ידעתי שכדי שזה יקרה, אצטרך להיות מי שאני. מהרגע הראשון השחקנים והמאמנים גרמו לי להרגיש בבית ולהראות את האישיות שלי. כולם פה עוזרים זה לזה. כשאני צולל לרצפה ודוראנט בא ואומר לי 'עומרי, כל הכבוד על האנרגיות', זה חשוב לשחקני משנה כמוני. נחמד להיות חלק מזה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי