גולדן סטייט ניצחה את פורטלנד, 11 נק' ו-9 ריב' לכספי

עומרי כספי
עומרי כספי | AFP

ללא קרי ודריימונד גרין הפצועים, הווריירס גברו 104:111 על הבלייזרס. הישראלי פתח בחמישייה וכמעט רשם דאבל דאבל ב-25 דק'. בוסטון הובסה ללא אירווינג, שלשה ענקית להארדן בניצחון יוסטון ואוקלהומה שוב אכזבה

(גודל טקסט)
שישה משחקים נערכו הלילה (בין שני לשלישי) בליגה הטובה בעולם. במוקד בוסטון התארחה בשיקגו ויוסטון הלוהטת פגשה את ניו אורלינס. כעת: גולדן סטייט ועומרי כספי (פתח בחמישייה) מול פורטלנד.


גולדן סטייט ווריירס – פורטלנד בלייזרס 104:111

 

עד כה עומרי כספי פתח בחמישייה בהיעדרו של קווין דוראנט, הפעם הפורוורד הישראלי עלה כבר בפתיחה לצד KD במקומו של דריימונד גרין הפצוע ועזר לאלופה לרשום ניצחון שביעי ברציפות מול הבלייזרס המסוכנים גם ללא סטף קרי. הפורוורד הישראלי קלע היה קרוב לדאבל דאבל כשסיים עם 11 נק' ו-9 ריב' אליהם הוסיף 3 אסיסטים ב-25 דקות. הלוחמים כבר עלו ל-21 הפרש ברבע השלישי, דמיאן לילארד וסי ג'יי מקולום צלפו וצימקו את הפיגור, אבל לא הצליחו למנוע עוד וי ביתי של סטיב קר. דוראנט הוביל עם שורה נאה של 28 נק', 9 ריב', 5 אס' ו-3 חס'.


שיקגו בולס – בוסטון סלטיקס 85:108

בוסטון אומנם חסרה את קיירי אירווינג ומרכוס מוריס בשל פציעה, אבל ספק אם מישהו בסלטיקס חשב שככה זה ייגמר מול אחת מנמושות הליגה. הבולס ברחו ברבע השני והשיגו ניצחון שלישי ברציפות. המצטיינים של המנצחת היו ניקולה מירוטיץ' (24 נקודות ו-8 ריבאונדים) ובובי פורטיס (23 נק'), שהתקוטטו באימון לפני פתיחת העונה. אל הורפורד הוביל עם 15 אצל המפסידה, שקלעה 10 מ-40 מחוץ לקשת.



יוסטון רוקטס – ניו אורלינס פליקנס 123:130

ניו אורלינס הגיעה במומנטום טוב, יוסטון היא בכלל הקבוצה הטובה בליגה והמשחק שהבטיח רבות, גם קיים. הפליקנס, שחסרו את אנתוני דייויס הפצוע, כבר הובילו בדו ספרתי ברבע השלישי, אבל ג'יימס הארדן קלע 12 נקודות ב-12 הדקות האחרונות, כולל שלשה ענקית על הראש של דמרכוס קאזינס שתי דקות לבאזר, והוביל את חבריו לניצחון עשירית ברציפות. קלינג קאפלה הוסיף שיא קריירה של 28. ג'רו הולידיי המשיך את הכושר האדיר אצל המפסידה וקלע 37 באחוזים מצוינים (16 מ-21 מהשדה).


ג'יימס הארדן (AFP)
ג'יימס הארדן (AFP)


אוקלהומה סיטי – שארלוט הורנטס 116:103

הת'אנדר ממשיכים לאכזב, ושוב פעם בבית. ראסל ווסטברוק וחבריו קרסו ברבע השלישי ואפשרו להרונטס לצלוף 40 נקודות ב-12 דקות ולעצור רצף של שלושה הפסדים. כנראה שהשיחה של מייקל ג'ורדן לפני המשחק עזרה לשחקני שארלוט שנראו חדים ונחושים. דווייט הווארד הצטיין עם 23 נק', קמבה ווקר הוסיף 19 ו-9 אסיסטים. 30 של ראס לא עזרו למפסידה.


תוצאות נוספות

ממפיס גריזליס – מיאמי היט 107:82
לוס אנג'לס קליפרס – טורונטו ראפטורס 91:96

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי