תומפסון: היכולת של כספי פנומנלית, ווסט: הוא מקצוען

עומרי כספי מול דמיאן לילארד
עומרי כספי מול דמיאן לילארד | AFP

כוכבי גולדן סטייט פרגנו לכוכב הישראלי לאחר ה-104:111 את פורטלנד, דוראנט: "לקחתי ממנו דאבל דאבל"

(גודל טקסט)
גולדן סטייט ניצחה הלילה (בין שני לשלישי) 104:111 את פורטלנד גם ללא סטף קרי, דריימונד גרין וזאזה פאצ'וליה. לצד קווין דוראנט (28 נקודות, 9 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-3 חסימות) וקליי תומפסון (24), עומרי כספי סיפק עוד משחק נהדר.


הפורוורד הישראלי עלה בחמישייה של סטיב קר, לראשונה במשחק בו גם דוראנט משחק, קיבל 25 דקות, קלע 11 נק' (4 מ-6 מהשדה, 1 מ-1 ל-3, 2 מ-4 מקו העונשין), לקח 9 כדורים חוזרים ומסר שלושה אסיסטים. זו כמות הריבאונדים הגדולה ביותר שכספי הוריד מאז ינואר.




כוכבי הווריירס פרגנו לחברם לקבוצה. "עומרי היה נהדר. לא ידעתי שהיה לו כמעט דאבל-דאבל. היכולת שלו לחתוך ולשחק בלי הכדור היא פנומנלית. נראה שתמיד הוא עושה את המהלך הנכון", אמר קליי תומפסון. קווין דוראנט הוסיף: "לקחתי ממנו ריבאונד אחד, היה יכול להיות לו דאבל-דאבל. הוא פשוט יודע איך לשחק". דייויד ווסט הוותיק הוסיף: "כספי מקצוען, ברגע שהוא יקבל את ההזדמנות, הוא ידע לתת את התפוקה".


 

 

A post shared by Omri Casspi (@omricasspi18) on



Kevin Durant on Omri Casspi, Nick Young and Jordan Bell. KD said Bell "plays like a vet." Called his chase down block, "spectacular".

(via @JDJohnDickinson) pic.twitter.com/aP33IArJHy

— 95.7 The Game (@957thegame) December 12, 2017

What does Klay Thompson like most about Jordan Bell's game? His energy of course. Klay mentioned a few other things too. #Warriors

(via @JDJohnDickinson) pic.twitter.com/tQRh0WDVnP

— 95.7 The Game (@957thegame) December 12, 2017
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי