לברון ג'יימס רוצה ל"שבור את התבנית" עם חוזה אסטרונומי

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

כוכב קליבלנד מעוניין בשכר גבוה גם בעונות הבאות בעיקר בשביל הדורות הבאים: "שיהיו גם שחקנים בגיל 33 שירוויחו 200-300 מיליון דולר". וגם: איך עקף את לארי בירד האגדי

(גודל טקסט)
לברון ג'יימס סיפק הלילה (בין שבת לראשון) עוד משחק גדול, שהשיג את הטריפל דאבל ה-60 בקריירה ב-100:109 של קליבלנד על יוטה ובכך הוא עקף את לארי בירד האגדי שהגיע ל-59 טריפל דאבל.


האול-סטאר של הקאבס סיפק עוד הצגה מול הג'אז עם 29 נקודות, 11 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, ולאחר המשחק נשאל האם הוא יכול לזכות בתואר ה-MVP גם בעונה ה-15 שלו ב-NBA: "הצלחה קבוצתית היא הדבר הכי חשוב, אבל אם על הדרך אתה מצליח להשיג תואר אישי והישגים אישיים, יש לכך משמעות גדולה".



קינג ג'יימס המשיך ואמר: "אני מרגיש טוב. זו השנה ה-15 שלי בליגה, וזו אחת העונות הכי טובות שלי ואני רוצה להמשיך בקצב הזה. אני רוצה לשבור את הדפוס למען הדורות הבאים בכל הנוגע לגיל. אומרים שעברת את השיא כשעברת את גיל ה-30 או שעברת את העונה ה-12 בליגה, ואני רוצה לנפץ את התבנית הזו כדי שיהיו שחקנים שיגיעו לגיל 33 ועדיין יוכלו להרוויח 200-300 מיליון דולר. אתם אולי צוחקים, אבל אני רציני. לא הכל סובב אותי, זה למען שאר השחקנים".


.@KingJames has done it again! #AllForOnepic.twitter.com/7IOsvrzxQh

— FOX Sports Ohio (@FOXSportsOH) December 17, 2017



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי