בלאט: אירווינג מוביל את בוסטון, עכשיו הוא מאושר

קיירי אירווינג
קיירי אירווינג | AFP

המאמן הישראלי סיפר ל"בוסטון הראלד" על התקופה שלו עם הרכז ועל הסיבות שהובילו לפרידה מלברון: "הוא קיבל החלטה אמיצה שלא כולם קיבלו בצורה טובה, אבל הוא חיפש אתגר שיעשה אותו מאושר"

(גודל טקסט)

למרות שהמעבר של קיירי אירווינג מקליבלנד לבוסטון התרחש בקיץ, בארצות הברית ממשיכים לעסוק ביחסים בין הרכז לכוכב הקאבס לברון ג'יימס. לשם כך גייס אתר "בוסטון הראלד" את דייויד בלאט, שאימן את השניים בין השנים 2014-2016.

על אירווינג: "אחד הדברים הראשונים שהוא אמר לי כשהגעתי לקליבלנד היה: 'אני רוצה לבוא למשחק ולהיות מאושר'. הדבר הכי חשוב בשבילו זה להיות מאושר, ובשביל זה הוא עובד עכשיו. הוא בחור נהדר".

הרצון לעזוב את קליבלנד: "כשקיירי הודיע שהוא רוצה לעזוב הוא העביר מסר משמעותי בנוגע לעצמו. זה לא פורש בצורה טובה על ידי כולם, אבל זה היה אמיץ מבחינתו וזה מה שהופך אותו לילד מיוחד. הוא חיפש אתגר שיעשה אותו מאושר, ונכון לעכשיו אפשר לומר שההחלטה התבררה כנכונה. הוא היה צריך להגשים את ה'אני מאמין' הפנימי שלו".

שיתוף הפעולה בין לברון לאירווינג: "כששניהם שיחקו ביחד, זה היה עניין של שני כוכבים גדולים שניסו לעבוד אחד ליד השני, וזה עבד שלוש שנים ברציפות".

לברון ג'יימס. אירווינג רצה להשתחרר מהצל שלו (AFP)
לברון ג'יימס. אירווינג רצה להשתחרר מהצל שלו (AFP)

ההצלחה בבוסטון: "עכשיו הוא מוביל את הקבוצה, האחריות עליו. הוא משחק בתוכנית מצליחה וזה המקום שבו הפוטנציאל שלו הולך לצאת. בוסטון זו הקבוצה עם ההיסטוריה הכי גדולה בכדורסל וכשנכנסים לשם, מרגישים את זה. זה משנה את כל התחושות שלך, וקיירי עכשיו נהנה מזה".

בלאט עם לברון ואירווינג (gettyimages)
בלאט עם לברון ואירווינג (gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי