הרמז של לברון לקראת העתיד, ווייד: המשחק החשוב – ביוני

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

התרגשות בארה"ב לקראת המפגש של קליבלנד אצל גולדן סטייט (22:00), שמקווה כי פאצ'יולה יעמוד לרשותו של קר. ג'יימס: "לשחק מול הקהל בלוס אנג'לס זה תמיד כיף". דוראנט: "לברון עושה דברים דומים לג'ורדן"

(גודל טקסט)
אחד מרגעי השיא של עונת 2017/18 יתרחש הערב (שני, 22:00) כשקליבלנד תתארח אצל גולדן סטייט. המפגש המסורתי בין האלופה לסגניתה בחג המולד יספק את משחק הכדורסל הכי טוב שיש לעולם להציע. הווריירס יחסרו את סטף קרי הפצוע כאשר הקאבס יקוו להסתדר ללא אייזאה תומאס. מרבית הפוקוס יתנקז לקרב בין קווין דוראנט ללברון ג'יימס.


לברון דאג לחמם את האווירה ושלח רמז לגבי עתידו: "תמיד כיף להיות בלוס אנג'לס בחג המולד. לשחק שם, מול הקהל שלהם, זה תמיד כיף. הייתי שם כבר מספר פעמים וזה מיוחד". לקראת המפגש מול האלופה: "לפגוש אותם בחג המולד, זו ללא ספק מתנה עבור האוהדים שלנו. קווין תמיד משחק ברמה כל כך גבוהה, הוא הוכיח שהוא אחד הטובים בעולם. מבחינתי דוראנט לא צריך להוכיח את עצמו לאף אחד, הוא עשה את ההבדל בסדרת הגמר בעונה שעברה. אחרי שלושה מפגשים מולם בגמר, זה יהיה לא אנושי שלא להתרגש לפגוש אותם שוב".



דויין וייד הסביר: "אני מרגיש מבורך לשחק את המשחק הזה. מבחינתי זה אומר שהייתי חלק מקבוצות גדולות. אני מקווה שנפגוש אותם גם ביוני, תהיה אווירה נהדרת. המשחק הערב חשוב, אבל מה שחשוב זה המשחק שעשוי להיות מולם ביוני".


אצל הווריירס בעיקר חוששים ממצבו של הסגל של סטיב קר. מלבד קרי, גם שון ליבנגסטון, זאזה פאצ'יולה וקוון לוני עדיין בספק. דוראנט, שמציג מספרים משופרים של לברון עד כה העונה, כבר מוכן למפגש עם קינג ג'יימס: "מצטער, מעולם לא חשבתי שזה עניין גדול. מבחינתי, גם מייקל ג'ורדן עשה דברים דומים לשלו בגיל של לברון. לברון ברמה הזו, הוא יודע לשחק את המשחק טוב מאוד. הוא חכם יותר, מנוסה יותר, וברמה הזו – קשה לעצור אותו. אני לא רוצה לדבר על מורשת ודברים כאלה, הוכחתי את עצמי כבר – אני באותה רמה כמו כל שאר האנשים שמזכירים". על האפשרות שיצליח לשתק את לברון: "זה בלתי אפשרי. אי אפשר לנטרל אותו באמת". 


יכריע את הקרב? דוראנט (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי