המהפכה של קליבלנד: לברון יעזוב, דונצ'יץ' על הכוונת

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

הקאבס מתכוננים ליום שאחרי הכוכב הגדול: הכוכב הצעיר של ריאל עשוי להיבחר בדראפט, לאב יעבור בטרייד תמורת קאזינס או גאסול. וגם: המועמדות המובילות לקלוט את המלך והחזרה המרגשת של תומאס

(גודל טקסט)
הדיווחים בארצות הברית על עזיבתו המסתמנת של לברון ג'יימס הולכים ומתגברים כל הזמן. באחד האתרים המקומיים בקליבלנד פורסם היום (שני) שהקאבלירס מתכננים מהפכה בקיץ בעקבות עזיבתו האפשרית של הכוכב הגדול.


לפי כתבי האתר שלוש הקבוצות המועמדות לקלוט את קינג ג'יימס הם פילדלפיה סיקסרס, יוסטון רוקטס ולוס אנג'לס לייקרס. הפרמטר המרכזי לפיו יבחר הכוכב בן ה-33 את התחנה הבאה יהיה הסיכויים לזכות באליפות נוספת.




דוויין ווייד וטריסטן תומפסון עשויים לעזוב ביחד עם החבר הטוב. קווין לאב, שמגלה העונה יכולת נהדרת, יכול להיות חלק מטרייד שיביא לאוהיו שחקן פנים דומיננטי, כשהשמות המובילים הם דמרקוס קאזינס ומארק גאסול. לעומתם, אייזאה תומאס צפוי להישאר בכל מקרה.


הג'נרל מנג'ר קובי אלטמן מתכוון להשתמש בכסף הגדול שיתפנה כדי לבנות קבוצה צעירה ורעננה. לג'ף גרין מיועד תפקיד מרכזי והקאבס מתכוונים להשתמש בבחירה של ברוקלין בדראפט הקרוב כדי לצרף כישרון גדול שיחזיר את ההתלהבות לאוהדים.


דונצ'יץ' מול תומאס. הכוכב הצעיר על הכוונת (עדי אבישי)
דונצ'יץ' מול תומאס. הכוכב הצעיר על הכוונת (עדי אבישי)


הקאבס רוצים לבחור גארד מוביל כשהשמות שצדו את עיני הסקאוטים של המועדון הם קולין סקסטון (מכללת אלבמה), טריי יאנג (מכללת אוקלהומה), מייקל פורטר ג'וניור (מכללת מיזורי) ולוקה דונצ'יץ' (ריאל מדריד). שחקנים מוכרים שהוזכרו כמועמדים להגיע הם טייריק אוונס (ממפיס גריזליס), אייברי בראדלי (דטרויט פיסטונס), רודי גיי (סן אנטוניו ספרס) ומייקל ביזלי (ניו יורק ניקס).


Let IT begin!@isaiahthomas will make his season debut tomorrow night in #CavsBlazers. pic.twitter.com/6FVVKknG0l

— Cleveland Cavaliers (@cavs) January 1, 2018


ומהעתיד להווה: קליבלנד הודיעה שאייזאה תומאס יערוך מחר בלילה (בין שלישי לרביעי, 02:00) את הבכורה שלו לעונת 2017/18 במשחק מול פורטלנד בלייזרס.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי