לברון רתח מזעם, טיירון לו: זה קורה גם לקבוצות אחרות

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

קליבלנד הושפלה במינסוטה, והכוכב לא אהב את ההתייחסות למדד הפלוס מינוס המאכזב שלו: "לא שם קצוץ על המדד הזה, הוא לא מעניין אותי". לאב הסביר: "הפסד מגעיל, יש דברים רבים שאנחנו צריכים לשפר". וגם: הנתונים

(גודל טקסט)
בארצות הברית עדיין מתקשים לעכל את התבוסה הלילה (בין שני לשלישי) של קליבלנד. סגנית האלופה ספגה 127:99 משפיל במינסוטה, במה שהפך להפסד הכי כואב שלה העונה. הקאבס סיימו את המשחק מבלי שהובילו פעם אחת כשלברון ג'יימס סיים את אותו עם עשר נקודות בלבד. נדמה כי גם הקאמבק של אייזאה תומאס ללא באמת משפיע עדיין על הקבוצה של טיירון לו. קליבלנד רשמה כבר שבעה הפסדים בהפרשים דו ספרתיים מתוך 14 ההפסדים שלה העונה, אך למרות הכול לו נשמע אופטימי: "אנחנו לא קבוצה שמפסידה בצורה הזו, אבל דברים כאלה קורים. זה קורה לפעמים בעונה, ולא רק לנו אלא להרבה קבוצות".


לברון, שסיים עם כמות הנקודות הנמוכה שלו מאז 2007 ואף רשם מדד פלוס מינוס של מינוס 39 (הגרוע ביותר שלו בקריירה), רתח מזעם בסיום על שאלות העיתונאים: "לא מעניין אותי שום מדד פלוס מינוס מחורבן. אני לא שם קצוץ על המאזן הזה. ניצחתי משחקים עם או בלי המדד הזה והוא לא מעניין אותי". לעומת קינג ג'יימס, קווין לאב היה הרבה פחות כעוס: "זה הפסד מגעיל ואני לא מבין איך הוא קרה לנו. התחלנו את המשחק עם זריקות טובות, אבל שום דבר לא נכנס. הכי קל לומר שזה אחד מהימים האלה שכלום אין עולה. יש הרבה דברים שאנחנו צריכים לשפר, אין ספק לגבי זה".



שימו לב למספרים של מי שסומנה כאיום המשמעותי ביותר על גולדן סטייט העונה. הקאבס פיגרה במהלך המשחק כבר ב-41 נקודות ברבע השלישי, בזכות ריצה משוגעת של 4:20 של הטימברוולבס. לברון ושות' קלעו רק ב-34.8 אחוזים מהשדה, כשמינסוטה התגאתה ב-59.1. ג'ימי באטלר שכיכב במדי הוולבס עם 21 נקודות, תשעה אסיסטים ושמונה כדורים חוזרים, סיפר בסיום: "עשינו מה שאנחנו תמיד רוצים לעשות, במיוחד מול הקהל שלנו. יש לנו קבוצה טובה וניצחנו קבוצה נהדרת. מקוהו שגם שהם יארחו אותו, נשחק בצורה הזו". 

LeBron doesn't give a damn about his plus/minus pic.twitter.com/oflVzdNkg4

— CJ Fogler (@cjzero) January 9, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי