לברון ג'יימס: הילדים יכולים להשפיע על החלטתי אם לפרוש

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

כוכב קליבלנד קאבלירס, שנבחר למצטיין חצי העונה הראשונה ב-NBA, נשאל על פרישה אפשרית בעתיד הקרוב: "ילדיי הולכים וגדלים, רק הם יגרמו לי להפסיק לעשות את מה שאני אוהב"

(גודל טקסט)

 אחרי שב-"USA TUDAY" נבחר לברון ג'יימס למצטיין של חצי העונה הראשונה ב-NBA, כוכב קליבלנד קאבלירס העניק ראיון מיוחד והתייחס לפרישתו העתידית.

"המלך" כבר בן 33, אבל כשנשאל על המשך הקריירה הודה: "כרגע אני לא רואה אפשרות שאפרוש. עוד יש לי הרבה נעליים למכור".

אחרי 15 עונות בליגת הכדורסל הטובה בעולם, עדיין מציג לברון ג'יימס ממוצעים אדירים ורושם את אחת מעונותיו הטובות בקריירה, שהופכים אותו למועמד מוביל למצטיין העונה בפעם החמישית: הוא קולע 27.2 נקודות בממוצע, מוסר תשעה אסיסטים, קוטף 8.2 כדורים חוזרים, חוטף 1.7 כדורים וחוסם 1.1 פעמים במשחק. גם אחוזיו עומדים על 55.8 מהשדה ו-38.9 מחוץ לקשת, לצד 77.7 אחוזים מקו העונשין.


לברון ג'יימס. עדיין לא חושב על פרישה, אבל זה מתקרב (AFP)

"הדבר היחיד שמשנה הוא שילדיי הולכים וגדלים, וזו הסיבה היחידה שיכולה לגרום לי להפסיק לעשות את מה שאני אוהב", אמר לפני המשחק מול טורונטו. "יש לי ילד בן 13 והוא שחקן כדורסל מעולה. במסע המשחקים האחרון שלנו החמצי ארבעה משחקים אלו וזה מאכזב".

"יש לי גם ילד בן 10 וילדה בת שלוש וזה מפריע לי. זה בהחלט ישפיע על משך הקריירה שלי", הבהיר. "אני מרגיש נהדר כרגע, לא מרגיש בן 33. אני לא מרגיש שהייתי בשבעה גמרים ברציפות או שאני משחק 80 אחוז מהמשחקים בעונה. אני רק ממשיך לשחק".

לסיום הוסיף: "פרישה מכדורסל עבורי היא כמו אירוסין. לא ידעתי אם אני מוכן לכך או שלא, רק הרגשתי שזה הזמן לכך. התמזון היה נכון וגם כך הווייב. אם ידעתי שאני מוכן לנישואין? לא. במשפחה שלי אף אחד לא נישא קודם לכן ולא הייתי מוכן לכך ובטוח שלא היה במשפחתי אף אחד ששיחק ב-NBA ופרש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי