וירוס תקף את עומרי כספי: לא הצלחתי ללכת בבוקר

עומרי כספי
עומרי כספי | AFP

גולדן סטייט ווריירס לא התקשתה לנצח במילווקי ללא סטף קרי, הישראלי החמיץ גם כן את המפגש וסיפר: "הגב שלי התקשה, זו לא פציעה שנגמרה מפעולה זו או אחרת"

(גודל טקסט)

אלופת ה-NBA גולדן סטייט ווריירס הסתדרה הלילה (בין שישי לשבת) באולמה של מילווקי באקס גם ללא הכוכב הגדול סטף קרי בדרך ל-94:108, אולם שחקן נוסף שנעדר מהפרקט היה עומרי כספי.

הנציג הישראלי בליגת הכדורסל הטובה בעולם היה בספק למשחק בעקבות כאבי גב, ובסיומו של המפגש, אותו אכן החמיץ, סיפרו הכתבים המקומיים כי ווירוס שתקף את כספי הקשה את גבו וכמעט שמנע ממנו לעמוד על הרגליים וללכת. עם זאת, הישראלי הוסיף כי הוא מצפה לשוב למגרשים במהרה והובהר כי לא מדובר בפציעה שנגרמה בעקבות מהלך זה או אחר.

שחקן נוסף שעל אף ניצחונה של גולדן סטייט נותר מאוכזב הוא קליי תומפסון, שאחרי 95 משחקים רצופים לא הצליח לקלוע שלשה. הוא ניסה פעמיים, אך החטיא את שני הניסיונות ובסיום סיפר: "לא ידעתי על זה. זה לא באמת משנה". 


העיקר הבריאות. עומרי כספי (AFP)

בשורות סגנית האלופה הדברים דווקא מידרדרים והלילה רשמו לברון ג'יימס וקליבלנד קבאלירס הפסד שלישי ברציפות בעקבות 97:95 באינדיאנה, משחק בו שמטו יתרון של 22 נקודות מהרבע הראשון. "המלך" הודה לאחר המשחק: "ניצחנו רק פעם אחת בחמשת המשחקים במסע, אז המצב לא השתנה. התחלנו טוב, אבל ברבע השלישי הם הגיבו למשחק וקלעו בלי הפסקה". 

ג'יימס גם התייחס לשלשה עם הבאזר שהחטיא ולאיבוד שקדם לה ברגעי ההכרעה: "קיבלתי את הכדור כמו שרציתי, אבל לא תמיד זה עובד. היו לנו אפשרויות טובות לנצח את המשחק, אבל הכדורים לא נכנסו וזה הכל. היינו פשוט צריכים לשחק באותה הרמה שהפגנו במחצית הראשונה ולא הפגנו את אותה קשיחות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי