ננו גינזבורג: לכל מאמן יש חלום לאמן ב-NBA

ננו גינזבורג
ננו גינזבורג | טוויטר

הישראלי נמצא בביקור אצל וושינגטון וויזארס מה-NBA: "האווירה פה שונה לגמרי, אנשים באים להצגה וגם כדי לצפות בכדורסל", "לכל מאמן יש פה תשעה עוזרים, מאתגר להעסיק את כולם"

(גודל טקסט)
מאמנה הישראלי של נבחרת צ'כיה ננו גינזבורג נמצא בימים אלה בהשתלמות בוושינגטון וויזארדס מה-NBA. גינזבורג הגיע לבקר את כוכב נבחרתו תומאס סטרונסקי ועל הדרך ללמוד איך נעשים הדברים בליגה הטובה בעולם.


"יש פה סגנון שונה של כדורסל ואווירה אחרת לגמרי מאשר באירופה", אמר גינזבורג. "אנשים באים בעיקר בשביל ההצגה מסביב וגם לצפות בכדורסל. זה נחמד, אבל לא מה שנהוג באירופה. בתור מאמן יש לי מה ללמוד. מעניין אותי שיש פה למאמן תשעה עוזרים נוספים, וזה מאתגר להעסיק את כולם".




החלום להגיע ל-NBA: "כמובן שלמאמנים יש חלום לאמן ב-NBA. המאמנים האירופאים מצליחים בעיקר ביורוליג, אבל כמה מהם חדרו ל-NBA כמו אטורה מסינה, נבן ספאחיה, דיוויד בלאט או איגור קוקוסקוב, אבל זה לא קל למאמן להיכנס לליגה הזו".


מאמן הוויזארדס סקוט ברוקס סיפר: "היה לי דיון טוב עם המאמן של נבחרת צ'כיה. זה נהדר שהוא מתעניין. אמרתי לו שהביטחון העצמי של תומאס השתפר מאוד בשנה האחרונה, וזה חיוני עבורי כמאמן שתומאס רוצה להיות טוב יותר ולעזור לקבוצה ככל האפשר. הוא שחקן שהקבוצה תמיד מעניינת אותו יותר מאשר מצבו האישי".


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי