קרי ואוהד התעמתו בטוויטר, קר: חששתי לכאבי הגב של כספי

סטף קרי
סטף קרי | AFP

כוכב גולדן סטייט הגיב לאוהד של הבולס שעקץ אותו ברשת החברתית, המאמן: "אני קצת רגיש לכאבי גב". שני שחקני יוסטון הושעו בעקבות התקרית מול הקליפרס

(גודל טקסט)
הקבוצה הנוכחית של גולדן סטייט ממשיכה לרשום שיאים והלילה (בין רביעי לחמישי) היא השוותה את שיא המועדון בכל הזמנים עם ניצחון חוץ 14 ברציפות כשניצחה 112:119 את שיקגו המשתפרת. בשבת, הם ינסו לקבוע שיא חדש דווקא באחד המגרשים הקשים בליגה, בטויטה סנטר של יוסטון.


תגובות
סטיב קר התייחס לחזרה של עומרי כספי מהפציעה אחרי הכאבים מהם סבל בגבו: "אני קצת רגיש לכאבי גב ולכן לא הרגשתי בנוח להשתמש בו במשחק בקליבלנד. רציתי שהוא יעשה אימון אחד כמו שצריך לפני שאחזיר אותו. עד היום לא יצא לו לשחק עם כאבים גב כאלה".



חדשות

שחקני יוסטון טרבור אריזה וג'ראלד גרין הושעו משני משחקים בעקבות אירועי המשחק האחרון מול לוס אנג'לס קליפרס. בלייק גריפין שעמד במרכז המהומה יצא ללא עונש. כוכב הרוקטס ג'יימס הארדן עשוי לשוב למשחק מול גולדן סטייט.


Uhhh. 0.1 seconds on the clock. Pretty smart way to end the Quarter if you ask me. But what do I know? I'd tell the kids to do the same thing.

— Stephen Curry (@StephenCurry30) January 18, 2018

בסוף הרבע הראשון זרק קרי את הכדור על שחקן הבולס דייויד נואבה בתסכול כי לדעתו שרקו מוקדם מדי, ואחד האוהדים עקץ בסיום המשחק את כוכב הווריירס בחשבון הטוויטר: "היי סטף קרי, אתה יודע כמה ילדים צופים בך בכל לילה ובשבילם אתה מודל לחיקוי? תתבגר ותתנהג כמו ספורטאי מקצוען". קרי לא נותר חייב והגיב: "אההה. 0.1 שניות על השעון. די חכם לסיים כך את הרבע אם אתה שואל אותי. אבל מה אני מבין? אגיד לילדים לעשות אותו דבר".


מספרים

* מדובר ברצף ניצחונוץ החוץ השלישי בטיבו בליגת ה-NBA.
* גולדן סטייט ניצחה בכל 14 המשחקים האחרונים בהם שותף סטף קרי.
* עומרי כספי קלע 4 נקודות, הוריד 4 ריבאונדים ורשם חטיפה אחת ב-18 דקות (1 מ-3 מהשדה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי