טיירון לו יפוטר מקליבלנד? לברון: לא יודע מה יהיה איתנו

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

כוכב הקאבס היה נשמע מיואש מהתבוסה ההיסטורית של סגנית האלופה לאוקלהומה, והגיב לדיווחים על שסיום דרכו של המאמן ממש מעבר לפינה: "אני מקווה שזה לא יקרה אבל אני באמת לא יודע"

(גודל טקסט)

מה עובר על קליבלנד? הלילה (בין שבת לראשון) סגנית האלופה ספגה תבוסה מהדהדת 148:124 מול אוקלהומה סיטי, שעלולה להוביל לסיום דרכו של טיירון לו. הקאבס ספגו 43 נקודות כבר ברבע הראשון, אותו סיימו בפיגור של 19 נקודות מול הת'אנדר והציגו יכולת מזעזעת לאורך שאר הדקות. בארצות הברית כבר בטוחים כי המאמן יהיה הראשון לשלם את המחיר, כאשר בהנהלת קליבלנד כבר שוקלים מספר רעיונות לשינויים בסגל כדי לבצע מהפך לקראת הפלייאוף.

לברון ג'יימס, שלא הצליח להגיע ל-30 אלף נקודות ויקבל הזדמנות נוספת מול סן אנטוניו, ניסה להתייחס למעמדו המעורער של מאמנו: "אני מקווה שלא יפטרו אותו, אבל אני לא יודע מה יקרה. אין לי מושג אילו שיחות התקיימו בנושא של המאמן, אני רק מנסה להישאר מרוכז ולעזור לחברים שלי לנצח. לצערי הדברים כרגע לא באים לידי ביטוי בניצחונות, אבל חשוב שנתמודד עם הקשיים האלה. אני לא עוסק בתפקידים של אנשים אחרים בארגון, כמו טריידים ודברים אחרים. אני רק מתמקד במשחקים. אני לא יודע מה יקרה בעתיד".

על התצוגה המשפילה שספגה קליבלנד מול OKC אמר הכוכב: "בחיים שלי לא קיבלתי 148 נקוודת, גם לא במשחקי מחשב או קונסולות. כל סל שהם רצו לקלוע, הם קלעו. מכל טווח, מבפנים ומבחוץ, הכול עבד בשבילם". אייזאה תומאס ניסה להסביר: "חשוב שנעבוד קשה על מה שקורה לנו. אנחנו צריכים להגן עם הרבה יותר גאווה, להיות גאים בעצירות שאנחנו עושים ברמה הקבוצתית בהגנה". ממול, פול ג'ורג' חגג את התצוגה שלו (36 נקודות): "לא רציתי שלברון יגיע ל-30 אלף נקודות מולנו. ספגתי ממנו יותר מדי, לא רציתי להיות בצד המפסיד של ההישג הזה שלו".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי