לברון הגיע ל-30 אלף נקודות, קליבלנד הפסידה לספרס

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

סגנית האלופה לא הצליחה להעניק מתנה למלך שהפך לשביעי בהיסטוריה שמגיע להישג, ולצעיר מכולם. סן אנטוניו שמרה על המאזן הביתי עם 102:114, 30 לאולדריג'. 112:123 לגולדן סטייט על הניקס, בוסטון הפסידה ללייקרס

(גודל טקסט)
קליבלנד בתקופה נוראית, זה ידוע, אך הלילה (בין שלישי לרביעי) קיוו שם לחגוג עם לברון ג'יימס ולהמתיק מעט את התחושה. זה לא קרה. הקינג הגיע ל-30,000 חמישה משחקים נערכו הלילה בליגת ה-NBA כשבמוקד הגיע לברון ג'יימס לציון דרך מרשים עם 30 אלף נקודות, אך הפסיד עם קליבלנד לסן אנטוניו.



סן אנטוניו ספרס – קליבלנד קאבלירס 102:114
נקודות בקריירה, והפך לשביעי בהיסטוריה שעושה זאת ולהכי צעיר שמגיע להישג. עם זאת, סן אנטוניו לא התרגשה, וכיאה לקבוצת הבית הטובה בליגה (3:20) גברה בקלילות יחסית על סגנית האלופה, גם ללא לנארד המושבת ומאנו ג'ינובילי את פאו גאסול שנעדרו.


קליבלנד פתחה דווקא מצוין והובילה עד הדקות האחרונות של הרבע השני, אך שם ריצה של הספרס הפכה ולמחצית ירדה המארחת ביתרון שמונה. לברון עוד ניסה למזער נזקים ברבע השלישי אך המשחק הלך לכיוון אחד ברור. למרקוס אולדריג' הוליך את הספרס עם 30 נקודות, טוני פארקר הוסיף 14 ואילו מספר 23 של הקאבלירס חתם ערב עם 28 נקודות, תשעה ריבאונדים ושבעה אסיסטים.


30,000 career points: earned not given.
Congratulations to @KingJames, who just became the youngest player in NBA history to score 30K.#StriveForGreatnesspic.twitter.com/tHmuVGGK6L

— Cleveland Cavaliers (@cavs) January 24, 2018


גולדן סטייט ווריירס – ניו יורק ניקס 112:123
האלופה הגיע למשחק נגד הניקס קצת מבולבלת, ובסיום הרבע הראשון עמד היתרון של האורחת על עשר נקודות. אנס קנטר וקורטני לי שיחקו מצוין, אבל נגד גולדן סטייט, כמו נגד גולדן סטייט, זה לא מספיק. הווריירס פתחו מבערים, ירדו להפסקה בפיגור שתיים ובמחצית השניה החלו להזיז את הכדור הרבה יותר מהר בדרך ליתרון והגארבג' טיים המוכר. סטף קרי היה מעל כולם עם 32 נקודות ו-8 מ-15 משלוש, עומרי כספי שיחק רק שתי דקות בסיום, החטיא זריקה אחת לשתי נקודות ואיבד כדור אחד.


לוס אנג'לס לייקרס – בוסטון סלטיקס 107:108
הפסד מאכזב במיוחד של הלסטיקס או אם תרצו, ניצחון גדול של המארחת במשחק הכי קלאסי שיש לליגה להציע. סגנית אלופת המזרח פתחה מצוין והובילה במחצית בשמונה נקודות, אך ריצה ברבע השלישי הביאה את הלייקרס ליתרון שתיים בתחילת הרבע הרביעי. המשחק נכנס לסיום צמוד ממנו יצאו הביתיים, ללא לונזו בול, עם ידם על העליונה. קיירי אירווינג תפר 33 נקודות ללא הועיל.


It was a wild finish in LA but the C's ultimately fell 108-107.

— Boston Celtics (@celtics) January 24, 2018


תוצאות נוספות
אוקלהומה סיטי ת'אנדר – ברוקלין נטס 108:109
אורלנדו מג'יק – סקרמנטו קינגס 105:99

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי