וול ייעדר כשישה שבועות, יחמיץ את האולסטאר

ג'ון וול
ג'ון וול | AFP

הכוכב של וושינגטון (27) סובל מבעיות בברכו השמאלית וייעדר כחודש וחצי עד חודשיים. הוויזארדס עוד עלולים למצוא את עצמם מחוץ לפלייאוף

(גודל טקסט)

וושינגטון וויזארדס קיוותה שג'ון וול ישוב בקרוב ויעזור לה לשפר את מצבה במזרח לקראת הישורת האחרונה של העונה הסדירה, מדורגת שישית כעת, אבל היום (שלישי) התבשרו בבירה כי האול-סטאר ייאלץ לעבור ניתוח וייעדר כחודש וחצי נוספים.

וול ייעדר בששת השבועות הבאים בעקבות הבעיות בברכו השמאלית והמשמעות היא כמובן, בין השאר, שהוא יחמיץ את משחק האול-סטאר. ב-ESPN נטען כי מחר יעבור השחקן בדיקה נוספת והחשש הוא שייעדר חודשיים שלמים.

ממשחקיה של וושינגטון החל וול להיעדר כבר בנובמבר, אז החמיץ תשעה משחקים שנפרשו על פני כשלושה שבועות, ולאחרונה שוב החל להתלונן על בעיות בברכו. כזכור רק בקיץ אחרון חתם וול על הארכת חוזה לארבע שנים בחוזה מקסימום של 170 מיליון דולר.

הבעיה הגדולה של הוויזארדס, המדורגים במקום השישי במזרח, היא לוח משחקים קשה בשבועות הבאים שעלולים לסכן את מעמדה ולהותירה מחוץ לפלייאוף. בין השאר יתארחו אצל קליבלנד, באינדיאנה, יפגשו בחוץ את מילווקי, יארחו את גולדן סטייט והכוכב בספק גם למשחק הבית מול בוסטון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי