כספי יעזוב? דיווח: גולדן סטייט שוקלת לבצע טרייד

עומרי כספי לצד סטף קרי
עומרי כספי לצד סטף קרי | AFP

האלופה לא מרוצה מהתרומה של שחקני הספסל, ועשוייה לבצע שינויים כדי להוסיף קלעים איכותיים לקראת נעילת חלון הטריידים. מאיירס הבהיר: "אנחנו מחפשים הכול, מהכול". מלבד כספי, גם יאנג עשוי לשלם את המחיר

(גודל טקסט)
בעוד פחות משבוע יינעל חלון הטריידים ב-NBA, וברחבי הליגה קבוצות מחפשות אפשרויות להשתדרג. היום (שבת) מדווחים בארצות הברית כי דווקא גולדן סטייט, שהייתה שקטה בכול הנוגע לשינויים בסגל, שוקלת לבצע טרייד. חשוב לציין, כי הדיווח גורס כי באלופה שוקלים לבחון אפשרויות בשוק ועדיין לא קיבלו החלטה סופית בנוגע לביצוע עסקה כזו או אחרת. הסיבה לרצון של הווריירס לבחון את השוק, נובע מהאכזבה שיש בצוות המקצועי מהקליעה של שחקני הספסל מחוץ לקשת, שמחזיקים בממוצעשל 2.1 שלושת למשחק, הכי נמוך בליגה.


כזכור, גולדן סטייט צרפה הקיץ את עומרי כספי וניק יאנג כדי לשפר את התרומה חוץ לקשת של שחקני הספסל, אולם שניהם מתקשים לייצר נקודות. למרות הכול, הפורוורד קיבל מחמאות מקר: "כספי יודע שהוא לא מספיק אגרסיבי, אבל התרומה שלו באה לידי ביטוי במובנים אחרים". סטיב קר הוסיף: "עומרי תמיד מוסיף לנו אנרגיות. הוא תמיד מוכן, וזה פריבילגיה נהדרת עבור כל מאמן".



חשוב לציין, כי הממוצעים של כספי צנחו העונה בצורה משמעותית כאשר לפני שנתיים הוא קלע בממוצע של כ-40 אחוזים מחוץ לקשת. הג'נרל מנג'ר של האלופה, בוב מאיירס, התייחס לסוגייה: "אנחנו מחפשים הכול, מהכול. יש לנו סגל טוב, אבל אף סגל הוא לא מושלם. נקשיב לאנשים, וברור שאנחנו רוצים לקלוע טוב יותר, ולהשיג כדורים חוזרים".

With all the hype around Omri Casspi, you'd think he's achieving better stats with the Warriors than before. He isn't. It just looks prettier with the NBA Champs. pic.twitter.com/gTv22fJNCK

— Hoodie Rebecca (@dorothyofisrael) 6 בינואר 2018

מלבד כספי, גם יאנג עשוי לשלם את המחיר. קר אומנם החמיא לקלע: "יש לו פוטנציאל, והוא הוכיח את עצמו. יש לי בסגל את קלעי השלשות הכי טובים בעולם, אולי חסר לנו קצת עומק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי