ניצחון דרמטי לבוסטון, עוד הפסד לאוקלהומה ופציעה מדאיגה של אנטטוקומפו

שחקני בוסטון חוגגים
שחקני בוסטון חוגגים | האתר הרשמי

סל ניצחון דרמטי של הורופורד סידר לסלטיקס 96:97 על פורטלנד, הת'אנדר נכנעו בבית ללייקרס וספגו הפסד רביעי ברציפות. הגריק פריק נפל בצורה לא טובה במהלך הניצחון של מילווקי על ברוקלין

(גודל טקסט)

לרגל משחק הסופרבול, נערכו הערב (ראשון) שישה משחקים מוקדמים ב-NBA. במוקד בוסטון ניצחה את פורטלנד לאחר דרמה גדולה, אוקלהומה נחלה הפסד רביעי ברציפות ועוד ללייקרס ויאניס אנטטוקומפו נפצע בניצחון מילווקי על ברוקלין.


בוסטון – פורטלנד 96:97
עד כמה הסלטיקס עמוקים וטובים אפשר ללמוד מהמשחק הזה אותו הם ניצחו גם ללא שני הגארדים המובילים שלהם – קיירי אירווינג ומרכוס סמארט הפצועים. אל הורפורד (22 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים) הוכיח למה הוא נבחר לאולסטאר גם בגילו המתקדם עם סל ניצחון קשה שסידר לבראד סטיבנס ניצחון רביעי ברציפות. 22 של סי ג'יי מקולום ו-21 של דמיאן לילארד לא הספיקו לבלייזרס.

אוקלהומה – לייקרס 108:104
העונה ההפכפכה של אוקלהומה נמשכת. הגלאקטיקוס של בילי דונובן ספגו הפסד רביעי ברציפות, ועוד בבית ללייקרס החלשים. שישה שחקנים קלעו בספרות כפולות אצל המנצחת, ברוק לופס הצטיין עם 20 נקודות. ראסל ווסטברוק קלע 36 וגם מסר תשעה אסיסטים, אבל איבד שבעה כדורים. כרמלו אנתוני היה חלש עם 10 נק' (3 מ-13 מהשדה).


ברוקלין – מילווקי 109:94

למרות הניצחון המשכנע, דאגה גדולה במילווקי מפציעתו של יאניס אנטטוקומפו שנפל בצורה לא טובה ברבע הרביעי. אריק בלדסו הצטיין אצל המנצחת עם 28 נקודות ו-6 אסיסטים, דמארה קארול קלע 15 לזכות הנטס.


תוצאות נוספות

ניו יורק ניקס – אטלנטה 99:96
טורונטו – ממפיס 86:101
פיניקס – שארלוט 115:110
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי