פורזינגיס עשוי להיעדר כשנה: "עצוב, קשה לראות אותו ככה"

קריסטפס פורזינגיס
קריסטפס פורזינגיס | AFP

הכוכב הלטבי של הניקס סובל מקרע ברצועת הברך, כוכבי הליגה תומכים: "נתפלל עבורו". לברון מכחיש את השמועות על טרייד אפשרי: "אני פה לטווח ארוך, לעונה הנוכחית"

(גודל טקסט)
הפציעה הקשה של קריסטפס פורזינגיס מעסיקה את עולם ה-NBA. הכוכב הלטבי נחת לא טוב על הרגל במהלך המשחק הלילה (בין שלישי לרביעי) בין ניו יורק ניקס למילווקי ולאחר דקות ארוכות בהן נאנק מכאבים על הפרקט ירד לחדר ההלבשה בעזרת חבריו.


פורזינגיס פונה לבית החולים ובבדיקת MRI שעבר התברר כי הוא סובל מקרע ב-ACL וצפוי להיעדר כשנה מהמגרשים. לא מעט שחקנים שסבלו מפציעה דומה בשנים האחרונות כמו דריק רוז, ריקי רוביו, ג'בארי פארקר ואחרים נעדרו עשרה חודשים ומעלה.



כרמלו אנתוני, שנפצע גם הוא במשחק של אוקלהומה מול גולדן סטייט, בירך את חברו לקבוצה לשעבר: "עצוב, עדיין לא דיברתי איתו, אבל אעשה את זה בקרוב. לראות את הקפיצה שהוא עשה בשנים האחרונות, במיוחד את מה שהוא עובר השנה, כחבר קשה לי לראות את מה שקרה לו עכשיו".


סנטר הניקס אנס קאנטר אמר: "יותר משחקן כדורסל הוא אח שלי. אני אף פעם לא רוצה לראות מישהו נפל ככה ונפגע בברך. הוא עמד להיות אולסטאר, ואני הולך להתפלל עבורו. הוא החלק הכי חשוב במשפחה שלנו".


Medical Update: An MRI confirmed that Kristaps Porzingis tore the ACL in his left knee.

— NY_KnicksPR (@NY_KnicksPR) February 7, 2018

בעניין אחר, בקליבלנד מתקשים לעכל את היכולת החלשה של הקבוצה שבאה לידי ביטוי בהשמטת יתרון של 21 נקודות בדרך להפסד 116:98 לאורלנדו, הקבוצה בעלת המאזן השני הגרוע בליגה.


לברון ג'יימס נשמע מיואש לאחר המשחק: "כל העונה שלנו נראית ככה, אנחנו מאבדים יתרון גדול כל פעם מחדש. קשה לנצח כשאתה חוטף 41 נקודות ברבע, אבל אסור לנו להפסיק. אסור לנו לוותר".


לברון ג'יימס. לא מוכן לעזוב (AFP)
לברון ג'יימס. לא מוכן לעזוב (AFP)


כשנשאל האם ישקול לוותר על סעיף הווטו שלו לגבי טריידים ויסכים לעבור לקבוצה אחרת עוד לפני הטרייד דדליין הגיב: "אין שום סיכוי. אני פה לטווח ארוך, לעונה הנוכחית, ומנסה למצוא דרכים כדי שנהיה תחרותיים. אני לא יכול לוותר על החברים שלי לקבוצה ככה. אני לא יכול לעשות להם דבר כזה. בסופו של יום כולנו אחים ואני חייב לחברים שלי לקבוצה לסיים את העונה הזו, לא משנה איך היא תיגמר. בחיים לא אוותר על סעיף הנו-טרייד שלי".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי