בוסטון ניצחה בוושינגטון בהארכה, גולדן סטייט הביסה

תומאש סטורנסקי
תומאש סטורנסקי | AFP

הסלטיקס יצאו מהבירה עם 104:110 דרמטי, 28 לאירווינג, קרי עלה למקום השביעי בהיסטוריה בכמות השלשות ב-103:121 על דאלאס. טורונטו לא התקשתה עם 88:113 על הניקס

(גודל טקסט)
רגע לאחר הסגירה הדרמטית של הטרייד דדליין, התקיימו הלילה (בין חמישי לשישי) שישה משחקים בליגת ה-NBA. במוקד בוסטון ניצחה את וושינגטון לאחר הארכה ושמרו על הפער בפסגת המזרח מטורונטו שהביסה את הניקס. במשחק המאוחר, גולדן סטייט ניצחה את דאלאס.


וושינגטון וויזארדס – בוסטון סלטיקס 110:104
היריבות בין הוויזארדס לסלטיקס סיפקה לנו שלל משחקים דרמטיים בשנים האחרונות, וגם הלילה קיבלנו עוד אחד כזה. באמצע הרבע האחרון בוסטון הובילה ב-10, אבל המכשפים הפכו וכבר עלו ליתרון נקודה. קיירי אירווינג, מי אם לא הוא, סחט ממרקיף מוריס עבירה לשלוש כשנותרו 9.3 שניות על השעון, דייק בכל שלוש הזריקות ושלח את המשחק להארכה. בחמש הדקות האחרונות, ג'יילן בראון הצעיר גילה קור רוח והוביל את החבורה של בראד סטיבנס לניצחון ולשמירת פער מטורונטו בפסגת המזרח. אירווינג הצטיין עם 28 נקודות, גרג מונרו קלע 5 בבכורה במדים הירוקים. אוטו פורטר ג'וניור בלט אצל המפסידה עם דאבל דאבל של 27 נק' ו-11 ריבאונדים.



טורונטו ראפטורס – ניו יורק ניקס 88:113
גם ביום רגיל לניקס לא באמת יש סיכוי מול הקנדים החזקים, בטח לא כשקריסטפס פורזינגיס ואנס קאנטר לא משחק. טורונטו הראתה שוב את היכולת המאיימת שלה בבית, גם בערב בו שני הכוכבים הגדולים שלה – דמאר דרוזן (8 ב-29 דקות) וקייל לאורי (7 ב-25 דקות) – לא בולטים. 21 של מייקל ביזלי לא באמת עזרו לקבוצה מהתפוח הגדול.


גולדן סטייט – דאלאס 103:121

היא אולי פיגרה בחלקים גדולים של המשחק ואולי היא כבר מחכה לפגרת האולסטאר, אבל גולדן סטייט מצאה את הדרך לנצח גם את דאלאס ולהגיע מוכנה לשחזור סדרת גמר המערב מהעונה שעברה מול סן אנטוניו בלילה שבין שישי לשבת. סטף קרי (20 נק', 8 אס' ו-7 ריב') עבר את וינס קארטר ועלה למקום השביעי בכמות הקליעות לשלוש. קווין דוראנט הוסיף 24, 9 ריב' ו-4 אס', שלושה שחקנים נוספים קלעו בספרות כפולות. עומרי כספי קיבל ארבע דקות (ריבאונד אחד) ולא זרק אפילו פעם אחת. הרוקי דניס סמית' ג'וניור קלע 22 למאבס, דירק נוביצקי הוסיף 16.


.@StephenCurry30 with back-to-back triples to pass Vince Carter for 7th on the NBA's all-time threes list #DubNationpic.twitter.com/s8iW9VBgsm

— Golden State Warriors (@warriors) February 9, 2018


לוס אנג'לס לייקרס – אוקלהומה סיטי ת'אנדר 81:106

בלי ראסל ווסטברוק וכרמלו אנתוני (כאבים בעקב), לאוקלהומה לא היה הרבה מה למכור מול החבורה המוכשרת של לוק וולטון, שעוד מעכלת את הטרייד המעניין עם קליבלנד. קנטביוס קולדוול פופ (20) וברנדון אינגרם (19) הובילו את הלייקרס לניצחון שמיני בעשרת המשחקים האחרונים. 29 של פול ג'ורג' לא הספיקו לת'אנדר שנחתו לקרקע אחרי הניצחון הגדול על גולדן סטייט.


תוצאות נוספות

אורלנדו מג'יק – אטלנטה הוקס 98:100
פורטלנד בלייזרס – שארלוט הורנטס 103:109

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי