"טירוף חסר גבולות, קליבלנד יכולה להתחרות בגולדן סטייט"

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

ארצות הברית סוערת מהטריידים הענקיים שביצעו הקאבס לפני סגירת החלון: "הם חזרו להיות הפייבוריטים במזרח", הג'נרל מנג'ר: "צעדנו אל עבר מוות איטי ודאי, היה לי חשוב להחזיר ללברון את חדוות המשחק"

(גודל טקסט)
השעתיים האחרונות של הטרייד דדליין ב-NBA היו בסימן קליבלנד. הקאבס ביצעו שני טריידים ענקיים במסגרתם עזבו אייזיאה תומאס (עבר ללייקרס), ג'יי קראודר (יוטה ג'אז), דוויין וייד (חזר למיאמי), דרק רוז (יוטה ג'אז), צ'אנינג פריי (לייקרס) ואימאן שאמפרט (סקרמנטו). במקומם הצטרפו ג'ורג' היל, רודני הוד, ג'ורדן קלארקסון ולארי נאנס ג'וניור.


בשיחת ועידה שערך הג'נרל מנג'ר קובי אלטמן עם עיתונאים סיפר בכנות: "צעדנו אל עבר מוות איטי ודאי, אבל עכשיו אני מאוד מתרגש מהחבר'ה החדשים שיש לנו, ואני מאוד נלהב ממה שהם יביאו. אנחנו הולכים להיות אנרגטיים יותר ומהנים לצפייה. היה לי מאוד חשוב שנחזיר ללברון ג'יימס את חדוות המשחק, הוא כל כך טוב, תמיד דואג לחברים שלו בקבוצה ואני לא רוצה לומר שהוא לא האמין בקבוצה שהייתה לנו. ברור שעדכנתי אותו בעזיבה של ווייד".



לברון עצמו נפרד מחברו הוותיק עם פוסט מרגש בחשבון האינסטגרם: "אני שמח בשבילך אחי. ככה זה צריך להיות".


"קליבלנד פעלה בדרך הכי טובה שיכלה כדי לחזור להתחרות עם גולדן סטייט", זעקה הכותרת הראשית ב-ESPN. הפרשן זאק לואו ניתח: "זה היה טירוף חסר גבולות וחסר תקדים. הקאבס הגיעו לחלון הזה עם קבוצה ישנה, בינונית, אומללה וחסרת כושר. בקצב הזה הם היו מודחים הרבה לפני הגמר וגם השחקן השני הכי טוב בכל הזמנים היה עוזב. הם עשו את עבודת התיקון הכי טוב שיכלו לעשות והביאו הרבה שחקנים שיותר מתאימים ללברון וגם שומרים היטב. יכול להיות שבזכות הטריידים האלה קליבלנד חזרה להיות הפייבוריטית במזרח".


 

Truly happy for my brother @dwyanewade!! It's how it's suppose to be. Love you my guy!! #WadeCountyBack⚡️

A post shared by LeBron James (@kingjames) on


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי