לברון ג'יימס: הפכנו לקבוצה אתלטית עם קליעה טובה יותר

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | AFP

כוכב קליבלנד קאבלירס התייחס לשינויים הרבים בסגל לאחר סגירת הדד-ליין לטריידים: "תפקידי הוא לשלב את השחקנים החדשים, האחריות היא שלי". וגם: הפרידות מתומאס ומווייד

(גודל טקסט)

 הקבוצה שניצלה יותר מכל את היום האחרון לביצוע טריידים בליגת ה-NBA הייתה קליבלנד קאבלירס. הם נפרדו מאייזאה תומאס, דוויין ווייד, אימאן שאמפרט, דריק רוז וצ'נינג פריי לטובת ג'ורג' היל, רודני הוד, ג'ורדן קלרקסון ולארי נאנס והדיווחים היו על כך שזהו כנראה המסמר האחרון במערכת היחסים המורכבת בין לברון ג'יימס לראשי ההנהלה.

הערב (שישי), כמעט 24 שעות לאחר השלמת העסקאות והרכבת הסגל מחדש, "המלך" דווקא ניסה לשדר אופטימיות ותחושת פיוס ואמר: "עכשיו אנחנו קבוצה צעירה ואתלטית יותר שגם תקלע טוב יותר, אני אוהב את השחקנים החדשים שהגיעו ונצטרך לראות איך הקבוצה תתחבר".

ללוס אנג'לס לייקרס יש כעת מקום לשני חוזי מקסימום בסגל ולא במקרה התחזקו הדיווחים על מעבר אפשרי של ג'יימס לעיר המלאכים בעונה הבאה, אך הוא הבהיר: "זה קשה לאבד חברים לקבוצה, יום הדד-ליין הוא קשה לכולם והלוואי שדברים היו נגמרים בצורה אחרת. אני מאחל לכולם בהצלחה, הלוואי שהם היו מצליחים כאן יותר. התפקיד שלי הוא לשלב את השחקנים החדשים, האחריות היא שלי שהם יחשבו כמונו ויכוונו את עצמם למטרות שהצבנו. הם שחקנים חכמים ואני משוכנע שנהנה".


לברון ג'יימס. מווייד לא היה לו קשה להיפרד (AFP)

אחרי שנפרד אתמול באמצעות הטוויטר מחברו הוותיק דוויין ווייד, הוסיף ג'יימס על מעברו של תומאס: "אני מקווה שהוא יבריא, כי להיעדר שבעה חודשים זה דבר שקשה לכל אחד. אני רוצה שהוא יצליח". ומה בנוגע לווייד? "הוא הגיע למתחם ושאל אותי אם ראיתי מה קרה, אמרתי שלא והוא היה משוכנע שאני צוחק עליו. אני רואה אותו כל הזמן והוא חוזר הביתה, אז לא היה לי קשה להיפרד. אנחנו נמשיך להיפגש ואני כבר מחכה לכך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי