קליבלנד הביסה את בוסטון, יוטה ויוסטון המשיכו לדהור

לברון ג'יימס מול מרכוס מוריס
לברון ג'יימס מול מרכוס מוריס | AFP

הקאבס, לראשונה בהרכב החדש מאז ליל הטריידים, דרסו 99:121 בגארדן בערב מרגש בו הפרישו את החולצה של פול פירס. הג'אז עם ניצחון תשיעי ברציפות, 96:115 על פורטלנד. 97:104 לרוקטס על דאלאס

(גודל טקסט)
שמונה משחקים נערכו הערב (בין ראשון לשני) בליגת ה-NBA. במוקד: בוסטון סלטיקס מארחת את קליבלנד "החדשה" לעוד קרב לוהט. לפני כן: טורונטו ניצחה בקלות את שארלוט ושמרה על פסגת המזרח. יוטה ויוסטון המשיכו לדהור, אוקלהומה חגגה בזכות פול ג'ורג' וגם מינסוטה חזרה לחייך. 


שארלוט – טורונטו 123:103

הקבוצה הלוהטת של דוויין קייסי השיגה ניצחון חמישי ברציפות ושביעי בשמונת המשחקים האחרונים והיא מוליכה בגאון את הקונפרנס המזרחי. במחצית הראשונה ההורנטס עוד היו בסביבה, אבל הקנדים לחצו על הגז ברבע השלישי (19:28) והבטיחו את הניצחון דקות ארוכות לפני הבאזר. שישה שחקנים קלעו בספרות כפולות אצל הראפטורס, שלושה מהם סיימו עם מעל 20 נקודות. דמאר דרוזן הוביל עם 25 ו-8 אסיסטים. 23 של קמבה ווקר ו-17 ו-13 ריבאונדים של דווייט הווארד לא הספיקו לצרעות שנחלו הפסד רביעי רצוף והם רחוקים מהמקום השמיני.



בוסטון – קליבלנד 121:99
אם זה הסימן לבאות, לברון ג'יימס יכול להיות מעודד מאוד. הקאבס, לראשונה בהרכב החדש שלהם אחרי ליל הטריידים המטורף השפילו את בוסטון, אחת היריבות הבולטות שלהם במזרח, ב-TD גארדן ונראו מוכנים, רעננים ובעיקר רעבים לחלק השני של העונה. לברון ג'יימס היה אדיר בדקות ששיחק לפני שירד לנוח בגארבג' טיים שנמשך דקות ארוכות (24 נקודות, 10 אסיסטים ו-8 ריבאונדים), שחקני הרכש ג'ורדן קלארקסון ורודני הוד קלעו 17 ו-15 בהתאמה. הסלטיקס הפרישו את החולצה של פול פירס, הקלעי השני בתולדות המועדון, בטקס מכובד. דוק ריברס, קווין גארנט וראג'ון רונדו, שותפיו לזכייה באליפות ב-2008 הגיעו לכבד, ריי אלן בלט בהיעדרו.


סי ג'יי מיילס (AFP)
לוהטים. פורטלנד (אתר רשמי) 

יוסטון – דאלאס 97:104

גם יכולת דלה של הרוקטס לא הצליחה לפשל מול הסגל החסר של המאבריקס. ג'יימס הארדן ירה 27 נקודות, כריס פול תרם 25 משלו וסידר ליוסטון ניצחון 42 העונה. יוגי פרל הוביל את דאלאס, אך היא כבר עם 39 הפסדים. הרצף של יוסטון נמשך, עם ניצחון שמיני ברציפות כאשר ב-12 המשחקים האחרונים היא ספגה רק הפסד בודד. 


פורטלנד – יוטה 115:96

דנובן מיטשל כיכב עם 27 נקודות והמון אופי ברגעי האמת, בדרך לניצחון 28 העונה. ג'י קראודר ערך הופעת בכורה מעודדת עם 15 נקודות וסידר לג'אז ניצחון תשיעי ברציפות. מה עם דמיאן לילארד? הוא הסתפק הלילה ב-39 נקודות ובלייזרס רשמו רצף מאכזב משלהם, עם תשעה הפסדים רצופים. 


אטלנטה – דטרויט 115:118

שלשה דרמטית של דוויין דדמון (20 נקודות ו-13 כדורים חוזרים) 56 שניות לסיום העניקה להוקס ניצחון דרמטי ומפתיע. דניס שרודר תרם 23 נקודות משלו וגם הפגין קור רוח על הקו, בדרך לניצחון 18 העונה של ההוקס. הפיסטונס, שהיה בעיצומה של דהירה, נעצרו. אנדראה דראמונד בלט עם דאבל דאבל של 25 נקודות ו-15 כדורים חוזרים, בלייק גריפין הוסיף 23.


אוקלהומה סיטי – ממפיס 92:110

ללא ראסל ווסטברוק וכרמלו אנתוני, OKC רשמה ניצחון 32 העונה. פול ג'ורג' לקח אחריות ועם 33 נקודות, הוכיח שיש על מי לסמוך. ממפיס, שספגה הפסד 37 העונה, לא הצליחה להישאר קרובה אפילו לרגע. גם משחק טוב של מארק גאסול עם 18 נקודות ושישה כדורים חוזרים, לא הצליח לסייע לה.


מינסוטה – סקרמנטו 106:111

אחרי שני הפסדים רצופים, המארחת נעזרה בחולשה של הקינגס כדי לרשום וי חשוב. קרל אנתוני טאונס בלט עם 29 נקודות, אנדרו וויגינס הוסיף 16 משלו שהשכיחו את משחק ההגנה הרופף של הטימברוולבס. דיארון פוקס, הרוקי המרשים של סקרמנטו, בלט עם 23 נקודות.


אינדיאנה – ניו יורק 113:121

ללא קריסטאפס פורזינגיס הפצוע, הניקס הצליחו לתת פייט עד שנכנעו וספגו הפסד 34 העונה. ויקטור אולידפו כיכב עם 30 נקודות, תשעה אסיסטים ושמונה כדורים חוזרים בדרך לניצחון 32. טים הרדאווי ג'וניור ואנס קאנטר בלטו אצל הניקס עם 17 נקודות כ"א ולא הצליחו למנוע מהניקס הפסד שישי ברציפות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי