עומרי כספי: לא היה פשוט להסתגל, רוצה לחזור לעצמי

עומרי כספי
עומרי כספי | AFP

הפורוורד הישראלי שרשם שיא עונתי בניצחון גולדן סטייט אמר: "שמח לחזור לשחק, שמח שהמאמן סמך עליי". גם קרי החמיא: "כספי היה מדהים, שחקן חכם מאוד". ברשת לא נשארו אדישים: "נראה כמו סטף קרי הכשר"

(גודל טקסט)
גולדן סטייט הביסה הבוקר (בין ראשון לשני) 83:129 את פיניקס, במשחק בו עומרי כספי חזר לעניינים אחרי תקופה מאכזבת וסיפק שיא עונתי של 19 נקודות אליהן הוסיף 10 ריבאונדים ו-2 אסיסטים.


כספי אמר לאחר הניצחון: "הדברים זרמו בהתקפה. זרקתי מהשלוש, מה שהיה רגיל עבורי בכל הקריירה וקצת הזנחתי את זה", הסביר. "החברים מצאו אותי פנוי עזרו לי לעשות להטביע. היה לי מזל ושיחקנו כדורסל טוב. יש לנו הרבה מוחות כדורסל חכמים בקבוצה. החברים באמת ניצלו את ההזדמנות כדי להניע את הדברים כמו שהם אוהבים".



"לא היה פשוט, הייתי פצוע בחודש האחרון", התייחס הפורוורד הישראלי לחזרה שלו לעניינים. "הקבוצה רצה ושיחקה טוב והייתי צריך להסתגל, היה כיף לחזור לשחק. אני מנסה לחזור ליכולת שלי. שמח שהמאמן סמך עליי, זה הרגיש טוב. השחקנים פה טובים ואנשים מדהימים וזאת זכות לשחק איתם ולראות כמה קשה הם מתאמנים. ברבע השלישי התלוצצתי עם זאזה שאנחנו משחקים עם שלושה שחקני היכל התהילה".


גם כוכב הקבוצה סטף קרי החמיא לישראלי: "כספי היה מדהים, זה טוב שהוא שיחק הרבה. הוא הוריד ריבאונדים, קלע נקודות, היה אגרסיבי וניצל את ההיעדרות של דריימונד. הוא חכם מאוד וכשהוא מקבל הזדמנויות להנות מהשחקנים האחרים הוא בשיאו".



כספי. הרשת לא נשארה אדישה לשלשה (AFP)


בנוסף התבדח כספי לגבי ההאלי הופ שסידר לו גרין: "אם הוא היה מתכנן דבר כזה כמאמן ב-NBA, הוא היה מפוטר". בנוסף, הישראלי קלע שלשה לראשונה מזה חודשיים והרשת לא נשארה אדישה.

That, ladies and gentlemen, was an Omri Casspi 3-point bomb, from the top of the key. First triple for Omri in 60 days.#Warriors 109, #Suns 73, 10:14 to play.

— Monte Poole (@MontePooleNBCS) February 13, 2018

Casspi looking like the kosher Steph Curry tonight. #gsw

— (@AdamLeach) February 13, 2018

"Shoot 3s or we gonna beat yo ass"- Warriors coaches to Casspi tonight

— warriorsworld (@warriorsworld) February 13, 2018

Did … Casspi …. just …. make … a … three??????

— Marcus Thompson (@ThompsonScribe) February 13, 2018

CASSPI ACTUALLY SPLASHED

— Krystle (@Krystle_Bee) February 13, 2018

Casspi with the slam#DubNationpic.twitter.com/w8ZyYm7FWs

— GSW, MNUFC, VIKINGS & WOLVES Scores, & more (@SpidyBat07) February 13, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי