לברון: אני וקרי שינינו את האופי של משחק האולסטאר

סטף קרי מול לברון ג'יימס וקווין דוראנט
סטף קרי מול לברון ג'יימס וקווין דוראנט | AFP

קינג ג'יימס היה מרוצה ממה שהתרחש בסטייפלס סנטר ב-145:148: "בשנים האחרונות זה לא היה מספיק תחרותי", קרי הסכים: "רצינו זה לא יהיה רק תחרות הטבעות, יש לנו אחריות". דוראנט: "האולסטאר הכי טוב שהייתי בו"

(גודל טקסט)
שינוי הפורמט עבד: משחק האולסטאר שנערך הלילה (בין ראשון לשני) בסטייפלס סנטר הוא אחד הטובים שזכורים לחובבי ה-NBA. בניגוד לשנים האחרונות, שתי הקבוצות ניסו לנצח ובסופו של דבר טים לברון חזרה מפיגור דו ספרתי ל-145:148 דרמטי על טים קרי.


קינג ג'יימס, שנבחר ל-MVP בפעם השלישית בקריירה, אמר בסיום המשחק: "סטף ואני החלטנו לשנות את האופי של משחק הזה בעזרת הפורמט החדש. בשנים האחרונות זה לא היה מספיק תחרותי, הפעם זה היה שונה. היה פה אולסטאר מצוין וזה בדיוק מה שרצינו לעשות. רצינו להביא קצת יותר הגנה וכולם ראו את זה במהלך האחרון. הייתה הרגשה של משחק אמיתי. כל שחקנים באו בגישה הנכונה. הפורמט הזה עבד והאוהדים הגיבו מצוין".



לברון גם חשף את הסדר בו בחר את שחקני החמישייה שלו: קווין דוראנט, אנתוני דייויס, קיירי אירווינג ודמרקוס קאזינס, שהוחלף על ידי ראסל ווסטברוק. "אשמח להיות הקפטן גם בעונה הבאה, אם יבחרו בי, אבל אם יחליטו שאי אפשר שנתיים ברציפות, יהיה נהדר לראות קפטן אחר בוחר".


קרי
הסכים: "הפורמט החדש נתן לנו הזדמנות להתחיל משהו חדש. רצינו להפוך את האולסטאר למשהו חדש, לא רק תחרות הטבעות. בתור אולסטארים יש לנו אחריות, כי כל העולם צופה בנו".


#LeBronJames signs off from the 2018 #NBAAllStar Game! pic.twitter.com/RzYcZZMjFb

— NBA (@NBA) February 19, 2018


The King claims his 3rd #NBAAllStar MVP

29 PTS
10 REBS
8 ASTS pic.twitter.com/nAtvoweUaD

— Bleacher Report (@BleacherReport) February 19, 2018


דוראנט הוסיף: "זה היה משחק טוב ותחרותי, האולסטאר הכי טוב שהייתי חלק ממנו". על המפגש מול החברים מגולדן סטייט: "ברגע שעולים לפרקט, אנחנו רק רוצים לנצח. ככה זה באימונים בנבחרת ארצות הברית וככה זה גם כאן".


My brother! @AntDavis23pic.twitter.com/FNY9hESIs0

— DeMarcus Cousins (@boogiecousins) February 19, 2018


Congrats to the @ASASafterschool… winners of $350,000 with tonight's #TeamLeBron victory! pic.twitter.com/haLBDPX5nr

— NBA (@NBA) February 19, 2018
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי