טי ג'יי ליף: דיברתי עם כספי, אשמח לשחק בעתיד בנבחרת

טי ג'יי ליף
טי ג'יי ליף | טוויטר

הפורוורד הישראלי של אינדיאנה התראיין בארה"ב: "כרגע אני מתרכז בהתאקלמות ב-NBA. יש כאלה שלא רוצים לזמן אותי כי הם חושבים שאני לא ישראלי, אבל אני אוהב את ישראל ולא יכול לחכות לרגע שאחזור"

(גודל טקסט)

טי ג'יי ליף, שחקנה האמריקאי בעל האזרחות הישראלית של אינדיאנה פייסרס מה-NBA, התראיין היום (ראשון) ל-timesofisrael ודיבר על ההקשר הישראלי שלו וההשתלבות ב-NBA.

ההשתלבות ב-NBA: "זה בהחלט הסתגלות, אבל אני באמצע תהליך. אני מתחיל להבין מה קורה, ידעתי שזה לא יקרה בלילה אחד. אני משחק עם שחקנים בוגרים לראשונה בקריירה. זה לא משהו שהייתי רגיל אליו, אני מצפה להשתפר. הרגשתי במהלך העונה שאני מתקדם. אנחנו כרגע בצמרת המזרח, כך שאני לא יכול להתלונן. אני יודע שעשיתי את הבחירה הנכונה. אני עובד ומתחזק. ידעתי שאני צריך לעשות את זה. יש הרבה תחומים שאני צריך לשפר. בקיץ אכנס לחדר כושר".

חזרה אפשרית לישראל: "ממש לא ידעתי מה לצפות כשחזרתי לשחק שם בנבחרות הצעירות, אבל אהבתי את זה. דיברתי עם עומרי כספי על הנבחרת, אבל כרגע אני לא עושה עם זה כלום, כי אני רוצה להתאקלם ב-NBA. אחרי זה, אני אשקול לעשות את זה ואשמח. הרבה אנשים חושבים שאני לא ישראלי ולא רוצים לזמן אותי, כי לא הייתי שם הרבה זמן, אבל אני אוהב את ישראל ולא יכול לחכות כדי לחזור".

מאמן אינדיאנה נייט מקמילן סיפר על שחקנו: "הוא כישרון צעיר עם הרבה פוטנציאל. בשלב זה, ההתקפה שלו נמצאת לפני ההגנה, אבל אני אוהב את אייקיו הכדורסל שיש לו. זאת שנת הרוקי שלו והוא עדיין מתפתח. כרגע שאנחנו במרוץ לפלייאוף אנחנו צריכים את השחקנים הוותיקים. הוא 4 שיכול לרווח את המגרש בזכות הקליעה שלו מחוץ לקשת. הוא צריך להתחזק, אבל ראינו ממנו עד עכשיו כבר צמיחה".

ליף במדי הנבחרות הצעירות (איגוד הכדורסל)
ליף במדי הנבחרות הצעירות (איגוד הכדורסל) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי