ג'ינובילי הודיע: קוואי לנארד לא יחזור למגרשים העונה

קוואי לנארד
קוואי לנארד | טוויטר

הארגנטינאי הוותיק של סן אנטוניו סיפר ל-ESPN שהכוכב לא ישחק עד תחילת העונה הבאה: "אנחנו חייבים להילחם בלעדיו". צפו בדברים

(גודל טקסט)
בשורות רעות לאוהדי סן אנטוניו: מאנו ג'ינובילי סיפר הערב (רביעי) ל-ESPN שקוואי לנארד לא צפוי לחזור העונה למגרשים. "הוא לא חוזר, זה לא יעזור לנו לחשוב על זה". 


"נפלנו למחשבות האלה לפני שבוע, כנראה בגלל שאתם בתקשורת גרמתם לנו ליפול", המשיך הארגנטינאי הוותיק. "אבל אנחנו חייבים לחשוב שהוא לא חוזר. לחשוב שאנחנו מי שאנחנו ושצריך להמשיך להילחם בלעדיו. זה לא צריך להשתנות, לפחות עד שקוואי יהיה מוכן לחזור".


הגארד האוסטרלי פטי מילס הוסיף: "שום דבר לא השתנה. ברור שאנחנו מקווים שהוא יחזור והוא אמר לנו שהוא שולט במה שהוא יכול לשלוט מבחינת הפציעה. אבל אנחנו צריכים לשים את כל הפוקוס על מה שאפשר לעשות על המגרש. אנחנו בחלק מאוד חשוב של העונה וצריכים לתקוף עם כל מה שיש לנו ולא לחשוב על שום דבר אחר".


לנארד סבל מפציעה בתחילת העונה ושב למגרשים רק בדצמבר. אחרי תשעה משחקים בשלושה שבועות הודיעה סן אנטוניו בתחילת חודש ינואר שהכוכב שלה ייעדר עד להודעה חדשה. לפני כשלושה שבועות חזר השחקן להתאמן עם הקבוצה, אבל כנראה שזה לא מספיק כדי להחזירו לפעילות סדירה. גרג פופוביץ' הודיע מוקדם יותר העונה שאם השחקן לא ישותף מספר שבועות בעונה הסדירה, הוא לא ישחק בפלייאוף.



"We gotta think that he's not coming back…" Manu Ginobili talking about Kawhi Leonard. pic.twitter.com/Vad7Bt7t3V

— Hannah Trippett (@Hannah_Trippett) March 21, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי