רק רשת: 100 עצורים במשחק כדורגל בארגנטינה, בן נולד לסרחיו רמאוס

התפרעות במשחק כדורגל בארגנטינה
התפרעות במשחק כדורגל בארגנטינה | טוויטר

המשחק בין לוס אנדס לבראון הופסק בעקבות הפרעות חסרת תקדים, אקס מכבי ת"א נקשר לאיפסוויץ'. וגם: פודיום ללא נערות מסלול בפורמולה 1 והשחקן הכי מהיר בפרמיירליג

(גודל טקסט)
22:50: סרחיו ראמוס מציג לעולם את אלכסנדר
רגע לפני השינה, קפטן ריאל מדריד ובלם נבחרת ספרד, סרחיו ראמוס, סיפק הצצה לראשונה וסיפר לעולם על בנו שרק נולד, אלחנדרו. סרחיו ראמוס עדכן את עוקביו כי אלחנדרו נולד ב-19:24 (שעון ישראל) ומשקלו 3.1 קילו. בשעה טובה!

Con enorme alegría os presentamos a Alejandro. Ha nacido (el domingo de Ramos ) a las 18:24h y ha pesado 3,1kg. La mamá y el pequeñajo están estupendamente. Gracias a todos. Te quiero, @PilarRubio_
We are very happy to introduce you to Alejandro.Thank you for sharing our joy pic.twitter.com/Pm3dvDDniS

— Sergio Ramos (@SergioRamos) March 25, 2018


18:55: ניצחון שני בהיסטוריה לנבחרת גיברלטר
אחרי 23 הפסדים, תיקו בודד ובסך הכל 117 שערי חובה (!), נבחרת גיברלטר השיגה את ניצחונה השני כשהכניעה 0:1 את לטביה במשחק ידידות. הניצחון הקודם היה מול מלטה ביוני 2014, כמעט ארבע שנים חלפו, והניצחון היום גם היה הראשון אי פעם במגרשם הביתי.


18:40: סאנה שמע על תוארו כשחקן הכי מהיר בפרמיירליג
נתוניה הרשמיים של הפרמיירליג האנגלית לעונת 2017/8 נחשפו היום והוכתר השחקן הכי מהיר בליגה: לירוי סאנה בן ה-22, קשר מנצ'סטר סיטי שהגיע ל-35.48 קמ"ש ולמעשה רשם את המהירות הכי גבוהה בתולדות הליגה, מאז החלה המדידה ב-2013/4.


הכישרון שנרכש משאלקה ב-2016 תמורת 37 מיליון ליש"ט השאיר מאחוריו את פטריק ואן אנהולט מקריסטל פאלאס (35.42 קמ"ש), מוסא סיסוקו שממעט לשחק בטוטנהאם (35.33), אנטוניו רודיגר מצ'לסי (35.39) וקייל ווקר, חברו במנצ'סטר סיטי (35.16). ומי החלוץ היחיד ברשימה? ג'יימי וארדי, שמדורג עשירי עם מהירות של 35.09 קמ"ש, והוא גם מי שרשם את המהירות השנייה הכי גבוהה מאז החלה המדיה – 35.44 קמ"ש בעונת 2013/4.



כמעט בלתי אפשרי לעצור אותו כשהוא פותח מבערים. סאנה (Gettyimages)


17:20: מילווקי מאחלת מזל טוב

היום חל יום העצמאות של יוון ומילווקי מנצלת את האירוע כדי להזכיר לכולם שאצלה משחק הכוכב היווני הגדול יאניס אנטטוקומפו ומאחלת מזל טוב ביוונית.


Χρόνια Πολλά Ελλάδα pic.twitter.com/RU4i0k9G0N

— Milwaukee Bucks (@Bucks) March 25, 2018


16:20: התאחדות הכדורגל הסינית נגד קעקועים

בסין נאבקים בתרבות הקעקועים ובהוראה חדשה הוחלט לאסור על כל השחקנים המקומיים ליטול חלק במשחקים כל עוד קעקועיהם לא מוסתרים. במהלך משחקי הנבחרות התבקשו כל שחקני הנבחרת הבוגרת והצעירה לעשות כך גם כן.

אז אחרי הכתבת ליאנג שיאנג-יי, המפלגה מצאה אויב חדש – תרבות הקעקועים.
אחרי שמשתתפי הריאלטי "ראפ אוף צ'יינה" (מומלץ!) הוכרחו לכסות את הקעקועים (והפכו למוקצים), התבקשו גם שחקני הנבחרת הבוגרת+הצעירה לכסות את קעקועיהם.
ג'אנג לין-פנג, מלך הקעקועים בנבחרת, פרש מהטורניר בעקבות "פציעה". pic.twitter.com/2EYxtsmIzN

— Roy Tadmor (@RoyTLuo) March 25, 2018

15:50: האיראנים שלא החרימו את ישראל מעוררים סערה

פרשת מסעוד שוג'אי ואחסן חאג' ספי, ששיחקו עם קבוצתם פניוניוס נגד מכבי תל אביב במוקדמות הליגה האירופית, חוזרת לכותרות באיראן. לאחר המשחק באוגוסט, אמר סגן שר הספורט במדינה המוסלמית כי צריך לאסור על השניים לשחק בנבחרת הלאומית. השבוע חזר שוג'אי להרכב למשחק נגד תוניסיה, והפוליטיקאים לא רואים את זה בעין יפה. "בהזמנתו מחדש של מסעוד שוג'איי לשחק בנבחרת הכדורגל הלאומית, לאחר שהופיע מול המשטר הציוני, עולה כי איגוד הכדורגל לא נקט פעולה רצינית בנושא זה". אמר חבר הפרלמנט האיראני מוחמד עלי פור מוכתאר.


מסעוד שוג'אי (Gettyimaes)
מסעוד שוג'אי (Gettyimaes)


15:00: איפסוויץ' תפתח במגעים עם סטיב מקלארן
לפי דיווח באנגליה איפסוויץ' מהמקום ה-12 בצ'מפיונשיפ תפתח במגעים עם אקס מכבי תל אביב סטיב מקלארן כדי שיחליף את מיק מקארת'י בקיץ הקרוב. 


14:20: 100 עצורים במשחק כדורגל

משחק כדורגל בארגנטינה בין קבוצות לוס אנדס ובראון נעצר אחרי כ-15 דקות בעקבות התפרעות של אוהדים, בעיקר חברי ארגון בראבוס – הגרסה הארגנטינית לאולטראס – שהשליכו בקבוקים ולבנים. כ-100 אוהדים משני הצדדים נעצרו והתמונות המזעזעות של הורים המגנים על ילדיהם החרידו את המדינה. גם חלק מהשחקנים נפצעו במהלך הקטטה.


Argentina second tier match descends into chaos with 100 fans arrested after brawl https://t.co/dEi6wtnrpS

— Irish Sun Sport (@IrishSunSport) March 25, 2018


Footballer shows off horrific injuries following shocking face-high tackle https://t.co/DeOHT7Ug4fpic.twitter.com/CrAQXqgFTF

— The Sun Football ⚽ (@TheSunFootball) March 25, 2018


12:55: ג'סי לינגארד מעביר שיעור ריקוד

נבחרת אנגליה נמצאת במחנה אימונים לקראת משחקה מול איטליה ביום שלישי וג'סי לינגארד ניצל את הזמן הפנוי כדי ללמד את הילדים שמתארחים בו לרקוד. התוצאה משעשעת ביותר


Jesse Lingard is teaching the kids at England's training camp

(via Instagram/JesseLingard) pic.twitter.com/zNqmFT49ei

— ESPN FC (@ESPNFC) March 25, 2018


12:35: פורמולה 1: פודיום ללא נערות המסלול והתלונות מגיעות ממקום לא צפוי
הפודיום של המירוץ הראשון של העונה בפורמולה 1 שנערך היום, בו ניצח סבסטיאן פטל, היה הפעם הראשונה בו יושמה ההחלטה להיפרד מנערות המסלול שהתרגלנו לראות. מי שהביעה כעס מהעניין היא דווקא אחת מאותן דוגמניות, ניקי לי: "הייתי מתפרנסת מזה ועכשיו אני צריכה ללכת ללישכת האבטלה. ההחלטה הזו נעשתה על ידי פמיניסטיות ואני לא אוהבת כשאומרים לי מה לעשות. אין לי בעיה שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה כל עוד זה לא פוגע בי"


Dear 'Feminists', do any of us look abused/unhappy/forced into this job? #gridgirls#walkongirls#f1gridgirls#f1#feminists#righttochoosepic.twitter.com/uYUgD6ZiDL

— M (@queen_m_xo) February 1, 2018


11:15: דאמיר שובשיץ' חתם בסאנדציה מהליגה הפולנית

אקס הפועל תל אביב דאמיר שובשיץ' עזב את סוואן בלו ווינגס מהליגה הקוריאנית ועבר לסאנדציה מהליגה הפולנית.


Nowy nabytek @SandecjaNS, Damir #Šovšić , będzie występował z numerem 6⃣6⃣

— Marcin Rogowski (@marrog93) March 24, 2018

11:00: אוהדי ליברפול מתמוגגים
בין שלל משחקי הידידות של הנבחרות הלאומיות, אתמול התקיים משחק ראווה בין ותיקי ליברפול לותיקי באיירן מינכן (5:5 בסיום). במהלך המשחק שיחקו אחד מול השני מי שהיו צמד בלתי נשכח בליברפול:
 סטיבן ג'רארד וצ'אבי אלונסו. אוהדי הקבוצה היו מאוד רוצים לראות אותם יחד גם בימים האלה.


"I'd like to say thanks very much for the turnout, it was absolutely superb."

Steven Gerrard on Legends draw and Alonso reunion https://t.co/M8wFYU19Pcpic.twitter.com/D569dLYFBt

— Liverpool FC (@LFC) March 24, 2018
 

10:30: לירוי סאנה השחקן המהיר בפרמייר ליג
בעונת 2013/14 החלה למדוד בפרמייר ליג את המהירות המקסימלית אליה שחקן מגיע במהלך משחק. העונה, במהלך המשחק של מנצ'סטר סיטי מול צ'לסי, הגיע לירוי סאנה למהירות מקסימלית של 35.48 קמ"ש – המהירות הגבוהה אי פעם. בנוסף, הנהלת הליגה פירסמה את רשימת עשרת השחקנים המהירים ושם אפשר למצוא גם את בלם צ'לסי, אנטוני רודיגר וחלוץ לסטר ג'יימי וארדי שסוגר את העשירייה.


Leroy Sané – the quickest player of the 2017/18 season and since 2013/14. [Premier League] pic.twitter.com/OVPksYtk02

— City Watch (@City_Watch) March 23, 2018


10:00: זיק אפשואו מה-G League התמוטט במהלך משחק ופונה לבית החולים
רגעים של חרדה בארצות הברית: זיק אפשואו מקבוצת ה-G League גראנד ראפידס דרייב התמוטט במהלך משחק ופונה לבית החולים במצב קריטי.


NBA G League player Zeke Upshaw rushed to hospital after collapsing on court https://t.co/ErQo7rh1gwpic.twitter.com/gPkGyEcwjS

— Bleacher Report NBA (@BR_NBA) March 25, 2018
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי