טיירון לו חוזר להדריך את קליבלנד קאבלירס

טיירון לו קליבלנד
טיירון לו קליבלנד | AFP

המאמן שנעדר מתשעה משחקים בשל בעיות בריאותיות יהיה עם הצוות המקצועי במשחק מול וושינגטון. בלעדיו לברון וחבריו הפסידו פעם אחת לעומת שמונה ניצחונות

(גודל טקסט)

 המאמן הראשי של קליבלנד קאבלירס, טיירון לו, יחזור הלילה לספסל הקבוצה במשחק מול וושינגטון וויזארדס, כך לפי דיווחים בכלי תקשורת שונים. המאמן נעדר ממשחקי הקבוצה מה-19 במרץ, אז הודיע כי הוא לוקח פסק זמן מאימון בשל בעיות בריאותיות: "סובל מכאבים בחזה ועוד תסמינים מטרידים" הוא הודיע אז.

בלעדיו קיימה הקבוצה תשעה משחקים בהם עמד על הקווים עוזרו לארי דרו והקבוצה ניצחה שמונה מתוכם. לקאבלירס נותרו ארבעה משחקים עד לסיום העונה, כולל הלילה מול הוויזארדס, כאשר היא נלחמת על המקום השלישי במזרח שעדיין לא מונח לה בכיס. בשישי מחכה לה קרב חשוב מאוד מול פילדלפיה שצמודה אליה בטבלה.

ההודעה של לו על פסק הזמן עוררה מחדש את הדיון על רמת התובענות שה-NBA דורשת מהמעורבים בה. קולות רבים עלו בארצות הברית שקראו להפחית את הטיסות, את המשחקים יום אחרי יום ואפילו להקטין את מספר המשחקים. בכל מקרה, יהיה מעניין לראות אם המאמן יעמוד היום על הקווים לאורך כל המשחק או שעוזרו ימשיך לקחת חלק משמעותי.

טיירון לו. יחזור הלילה לספסל הקבוצה (האתר הרשמי)
טיירון לו. יחזור הלילה לספסל הקבוצה (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי